Марката Seat ќе живее, а во иднина и со поевтин електричен автомобил позициониран под опсегот на Cupra.
Шефот на Seat и Cupra, Вејн Грифитс, еднаш засекогаш се обиде да стави крај на шпекулациите за иднината на Seat, потврдувајќи ја веројатноста за таков модел во иднина.
Таа иднина надвор од сегашната палета на модели на Seat ќе се обликува, според Грифитс, кога поевтините електрични автомобили ќе се прават профитабилно.
„Прашањето од 20.000 евра е кога Seat треба да биде на маса како дел од одговорот“, изјави Грифитс за Autocar.
Иако групата Seat ќе остане фокусирана на Cupra во догледна иднина бидејќи е едноставно попрофитабилна, фокусот повторно ќе биде на Seat кога електрификацијата ќе достигне сегменти со пониски цени и има соодветна побарувачка за такви производи.
Таков автомобил не е непосреден приоритет за Seat групацијата бидејќи денес не би бил профитабилен, а Грифитс рече „мој приоритет е профитабилноста“.
Матичната компанија Seat SA минатата година оствари добивка од 625 милиони евра „со половина од нашиот промет на Cupra и со поголема профитабилност од Seat“.
Seat неодамна инвестираше во значителна модернизација на Ibiza и Arona, а Грифитс рече дека ова е важно за да ја покаже континуираната посветеност на компанијата за инвестирање во моделите на Seat.
Моделите Cupra и Seat сега „ќе живеат заедно најмалку во следните пет години и ќе живеат во совршена хармонија затоа што не се попречуваат еден на друг“, иако нема да бидат лансирани нови модели на Cupra кои исто така го носат Seat амблемот и обратно.
Грфитс рече дека Cupra секогаш ќе биде позициониран над масовниот пазар, но не и во премиум сегментот.