Volkswagen ја презеде титулата сопственик на најголемата европска мрежа за полнење електрични автомобили

од Vladimir Zorba
175 прегледи

Volkswagen објави дека сега ја контролира најголемата европска мрежа на станици за полнење електрични автомобили, со околу 400.000 единици.

Германската компанија тоа го постигна преку својата филијала Elli. Мрежата за која станува збор сега содржи 400.000 полначи во 27 земји, кои доживеале драматичен раст, двојно зголемен во последната година и половина.

Европа, како што знаеме, води прилично агресивна кампања што води до целосно усвојување на електрични автомобили. За возврат, Стариот континент исто така инвестираше во проширување на инфраструктурата што ја поддржува целата приказна за електрификација. Тоа се милијарди потрошени од инвеститорите и владините агенции. Еден од таквите инвеститори е Volkswagen.

Нејзината подружница, Elli, всушност не е оператор во полето на полнење електрични автомобили, туку платформа која им овозможува на клиентите лесно да ги поврзуваат и полнат батериите на своето возило на различни полначи на бројни оператори. На пример, според соопштението за печатот на Volkswagen, предметните 400.000 полначи, кои се дел од мрежата на Elli, се контролирани од над 800 провајдери. Како што беше посочено во тој материјал, мрежата за полнење е лесна и брза за користење и, пред се, достапна низ цела Европа“.

Најновата аквизиција на мрежата Elli на Volkswagen е во северна Европа, каде што Volkswagen има вградено околу 24.000 станици Vattenfall во Германија, Холандија, Норвешка и Шведска, покрај 1.000 полначи со висока енергија (HPC) управувани од Fastned во Холандија, Германија, Велика Британија, Белгија, Франција и Швајцарија.

Последниот договор доаѓа по многу други од Ionity, BP Pulse итн. Ова и даде на компанијата значајна основа во Британија и Ирска, каде BP Pulse инвестираше во инсталирање на 7.000 станици за полнење.

Растот на инфраструктурата за полнење на Volkswagen е огромен чекор во вистинската насока, особено ако се земе предвид таканаречената „вознемиреност во врска со опсегот и полнењето“, кои се најголемата грижа за потенцијалните купувачи на електрични автомобили. Од друга страна, процентот на електрични возила на европскиот пазар значително се зголеми, приближувајќи се до точката по која тие повеќе нема да бидат предмет на субвенции и поволности.

Иако инфраструктурата сè уште треба значително да се развива, особено надвор од Европа, ова е одличен показател за тоа што ќе дојде и што ќе треба да направат и другите пазари.

Слични содржини