Volkswagen веќе потврди дека целосно електричниот модел ID.2 GTI доаѓа следната година, но се чини дека во плановите е уште помал, помоќен хечбек. Член на управниот одбор на Volkswagen откри дека постои можност за производство на моделот ID.1 GTI, но дека тоа зависи од побарувачката на пазарот.
Додека ID.2 GTI ќе го преземе приматот од Polo GTI, кој наскоро ќе стане минато, моќниот ID.1 GTI ќе служи како наследник на Up! GTI. Најмалиот член на идното семејство GTI би бил и најприфатлив, што ќе го направи хечбекот попристапен за пошироката публика.
Членот на управниот одбор на Volkswagen, Каи Гуниц, потврди за Autocar дека постои можност за производство на моделот ID.1 GTI бидејќи користи модули на платформата MEB, но дека тоа зависи од неколку фактори, вклучувајќи ја и реакцијата на клиентите на овој модел.
Сепак, тој спомена и можно преклопување со малку поголемиот модел ID.2 GTI, кој ќе се појави во 2026 година.
„Имаме и ID.Every1 и ID.2all, кои ќе добијат GTI верзија. Да се има се во ID.1 значи дека не е неопходно да се има се во ID.2. ID.2 е поголем и има многу повеќе функции и вредности. Истото важи и за Polo и Up!. Ќе видиме“, рече Гуниц.
Се чини дека продажбата на претстојниот ID.2 GTI ќе биде клучна во одлучувањето дали да се произведува или не ID.1 GTI, бидејќи Volkswagen се движи подлабоко на пазарот на електрични возила со високи перформанси.
Имајќи предвид дека строгите регулативи за емисиите драстично ги зголемија трошоците за истражување и развој на моќните хечбек модели со мотори со внатрешно согорување, целосно електричните еквиваленти се издвојуваат како единствен начин за напредок во овој сегмент.
ID.1 и ID.2 ќе ја користат истата платформа MEB Entry со еден електричен мотор и погон на предните тркала. Концептот ID.Every1 има електричен мотор од 95 КС, но концептот ID.2all имаше многу помоќен електричен мотор со 231 КС. Помоќната верзија изгледа како одлично решение за малиот и лесен ID.1 GTI, бидејќи би го трансформирал во „џебна ракета“.
Покрај дополнителната моќност, инженерите на Volkswagen може да додадат диференцијал со ограничено лизгање, поцврста суспензија и помоќни сопирачки, како и да ги подобрат неговите возни карактеристики.
Верзијата на ID.1 фокусирана на перформанси ќе добие спортски редизајн, а модификациите би можеле да вклучуваат нов сет на тркала, повисоки поспортски браници, подлабоки прагови, заден спојлер и ознака GTI.