VOLKSWAGEN ГИ ЗАЈАКНУВА МЕРКИТЕ ЗА ШТЕДЕЊЕ: Затворање на фабрики и отпуштања веќе не се исклучени

од Vladimir Zorba
144 прегледи

Volkswagen повеќе не ја исклучува можноста за затворање на фабрики и отпуштања од оперативни причини како дел од програмата за штедење за клучниот бренд VW. Како што соопшти германската компанија по состанокот на Управниот одбор, се укинува претходно важечкото осигурување за вработување, кое ги исклучуваше задолжителните отпуштања до 2029 година, пренесува германската новинска агенција (dpa).

Од перспектива на менаџментот, брендовите во Volkswagen AG мора сеопфатно да се реструктуираат, се вели во извештајот. „Во сегашната ситуација, затворањето на капацитетите за производство на возила и локациите на компоненти повеќе не може да се исклучи без брзи контрамерки. Дополнително, претходно планираното намалување на бројот на работни места преку делумно пензионирање и отпремнина повеќе не е доволно за да се постигнат целите за штедење“.

„Од гледна точка на компанијата, преструктуирањето само врз основа на демографскиот развој не е доволно за да се постигнат структурните прилагодувања потребни на краток рок за поголема конкурентност“, се вели во соопштението. „Со оглед на тоа, компанијата е принудена да ја прекине безбедноста на работното место што ја одржува од 1994 година.

Работничкиот совет се мобилизира против плановите

Шефот на работничкиот совет, Даниела Кавало најави масовен отпор. Плановите се „напад на нашите вработувања, локации и колективни договори“, објасни таа во специјалното издание на весникот на работничкиот совет „Митдетерминиерен“, кое е достапно на германската новинска агенција.

„Ова го доведува во прашање самиот VW, а со тоа и срцето на групата. Од ова жестоко ќе се браниме“, изјави Кавало. „Со мене нема да има затворање на локации на VW“! Во VW, претставниците на вработените, заедно со сојузната земја Долна Саксонија, имаат мнозинство во надзорниот одбор.

Извршниот директор Оливер Блуме го оправда потегот со влошувањето на ситуацијата.

„Европската автомобилска индустрија е во многу предизвикувачка и сериозна ситуација. Економското опкружување повторно се влоши, нови снабдувачи притискаат во Европа“, рече тој, според соопштението за печатот. „Покрај тоа, особено Германија заостанува уште повеќе во однос на конкурентноста. Во оваа средина, ние како компанија сега мораме да дејствуваме доследно“.

Основниот бренд со години е проблематично дете

Основната марка Volkswagen со години се бори со високите трошоци и заостанува далеку зад сестринските компании како што се Škoda, Seat и Audi во однос на повратот. Програмата за штедење започната во 2023 година треба да донесе пресврт овде и треба да го подобри резултатот за десет милијарди евра до 2026 година. Сепак, сегашниот слаб нов бизнис сега дополнително ја влоши ситуацијата.

За да се постигнат целните подобрувања во резултатите, трошоците сега ќе мора да паднат повеќе од претходно планираното. Според „Ханделсблат“, потребно е да се заштедат до четири милијарди евра.

„Ветерот стана значително посилен“, рече шефот на брендот Томас Шафер, додавајќи: „Сега мораме да ја засилиме нашата игра и да создадеме услови за да бидеме успешни на долг рок“.

Слични содржини