Volkswagen неодамна објави дека неговата R поделба на автомобили со високи перформанси ќе биде целосно електрични во 2030 година. Ова значи дека брилијантните автомобили како Golf R ќе исчезнат и ќе бидат заменети со низа електрични модели R.
Првично се веруваше дека тоа се R верзиите на ID.3 и ID.4, но сега работите изгледаат поинаку. Шефот на одделот за Volkswagen R, Рајнхолд Ивенц, изјави за Auto Express дека моделите R нема да се базираат на постоечката електрична платформа MEB.
„Разговаравме за неколку концепти во светот на MEB и не сме сигурни што можеме да направиме со батеријата во моментот. Ако сакаме специфичен модел MEB R, тој ќе мора да има своја батерија, а тоа е толку скапо што не планираме таков автомобил во моментов“, вели Ивенц.
Ова ги исклучува моделите ID.3, ID.4, ID. Aero и ID. Buzz. Оние кои сакаат помоќен кросовер со големина на Golf ќе мора да почекаат. Сепак, добрата вест е дека Volkswagen веќе работи на електрична платформа од следната генерација, која ќе биде основа за идните електрични модели R.
„Платформата за електричните автомобили од следната генерација ќе овозможи многу поголема моќност. MEB не е толку моќна платформа, но не размислуваме за коњски сили, ние размислуваме за забрзување. Ако сакаме забрзување од 0 до 100 km/h. За 4 секунди, ќе разговараме за тоа колку сила е потребна за да се оствари тоа“, додаде Ивенц.
Во тој случај, тој зборуваше за забрзувањето и контролирањето на Tesla Model Y Performance, кој развива повеќе од 450 КС. Тоа значи дека целта на Volkswagen би била најмалку 500 КС.
ID. 3 е поблиску по големина до Golf, но Ивенц смета дека ID.4 е подобар кандидат.
„ID. 4 е подобар концепт бидејќи има погон на четири тркала, така што имаме добра основа за да изградиме модел R. Но, работите се менуваат брзо во моментот, ќе видиме“, заклучил тој.
Ивенц, исто така, откри дека Volkswagen ќе го покаже својот прв електричен концепт R во 2024 година, што ќе биде увид на патот по кој оди компанијата.
Сериски модел се очекува најмалку две години подоцна.