Според новите информации од германските медиуми, Volkswagen и Audi ќе ги одложат плановите за електрификација поради бавната транзиција кон електричните автомобили. Двете марки ќе ги обноват своите инвестиции во нови модели со мотори со внатрешно согорување.
Транзицијата кон електрични автомобили е побавна отколку што се надеваа производителите. Како резултат на тоа, повеќето од нив одлучија да ги одложат своите планови за електрификација и да го продолжат животниот век на нивните мотори со внатрешно согорување за да се прилагодат на пазарните услови.
Меѓу тие марки сега се Volkswagen и Audi, кои се очекува да ги одложат своите планови за електрификација. Според првичниот план, овие две марки планираа да ги лансираат своите последни модели со мотори со внатрешно согорување во 2026 година. Понатаму, Volkswagen и Audi требаше да станат исклучиво електрични брендови од 2033 година. Овој план повеќе не важи, пишуваат германските медиуми.
Германското издание Handelsblatt објави дека Volkswagen и Audi ќе инвестираат во ажурирани верзии на нивните сегашни модели со SUS мотори, кои ќе бидат понудени барем до почетокот на следната деценија. Официјалната одлука за инвестирање во овие модели ќе биде донесена во март.
Најавата доаѓа по долг период во кој речиси сите марки во групацијата Volkswagen, како и другите конкурентни марки, ги одложија своите планови за електрификација поради забавување на продажбата на електрични автомобили. Минатата година Porsche објави дека ќе создаде мотори со внатрешно согорување за идните модели кои првично беа чисто електрични.
Bentley, исто така, го одложи лансирањето на својот прв сериски електричен модел за една година и се откажа од својот план да стане чисто електричен бренд од 2030 година. Lamborghini исто така го одложи лансирањето на својот прв електричен модел до 2029 година.
Се разбира, одлуките на менаџментот на Volkswagen Group ќе влијаат и на подостапните брендови како што се Škoda, Seat и Cupra.
Минатата година, продажбата на електрични автомобили на Volkswagen падна за 2,7 отсто во споредба со 2023 година. Audi имаше поголем пад од 7,8 отсто во продажбата на електрични автомобили. Севкупно, продажбата на возила со нулта емисија низ групацијата VW падна за 3,4 отсто минатата година.