Volkswagen планира да понуди врвна R спортска верзија на својот нов електричен ID.2, кој би можел да биде нивниот прв модел што ќе користи електрични мотори вградени во тркалата како дел од новиот систем за погон на сите тркала.
Овој спортски електричен компактен модел всушност би можел да биде дел од поширока инженерска иницијатива, предводена од одделот R Performance, која има за цел да го истражи потенцијалот за векторирање на моќноста и вртежниот момент на електричните мотори вградени во тркалата. Доколку навистина добие зелено светло, ID.2 R би се сместил над веќе најавениот ID.2 GTI.
Погонскиот склоп што се разгледува за ID.2 R го задржува предниот електричен мотор и електрониката за напојување на моделот GTI, но додава два независно контролирани електрични мотори во задните тркала. Ова би овозможило значително подобрување на перформансите и погонот на сите тркала без да се загрози просторот за багаж.
Volkswagen потврди дека стандардниот ID.2 ќе дебитира во 2026 година, додека кросоверот верзија на ID.2 ќе пристигне во 2027 година.
Она што е особено интересно е што оваа моќна R верзија се развива во соработка со технолошки партнер со седиште во Балканот, специјализиран за лесни и ефикасни системи на мотори во тркалата. Во комбинација со предвидлива распределба на вртежниот момент, контрола на скршнувањето базирана на сопирачките и динамични режими на возење, овој погонски систем треба да понуди вистински спортски перформанси и агилност без обемот и трошоците на конвенционалниот систем со два мотора.
Volkswagen, исто така, сè уште ги разгледува сите опции бидејќи нема да бара скапи модификации на платформата MEB Plus, на која се базира ID.2, за да се смести уште еден класично монтиран заден мотор, доколку VW одлучи да понуди исти перформанси од поконвенционална поставеност. Најмалиот автомобил базиран на MEB што моментално е достапен со два мотори е Škoda Elroq vRS, кој е 400 mm подолг од концептот ID.2.
Со оглед на тоа што ID.2 GTI со погон на предните тркала ќе испорачува 286 КС, се очекува ID.2 R да има околу 400 КС или дури и повеќе од своите три електрични мотори.