Volkswagen нема да се занимава со погон на водород, барем не оваа деценија

од Vladimir Zorba
156 прегледи

Производителите како Toyota, Hyundai, BMW и Renault продолжуваат да инвестираат во развојот на автомобили кои користат водородни горивни ќелии, односно водород како гориво, и покрај фактот што голем дел од автомобилската индустрија се сврте исклучиво на енергија од батерии.

Сепак, не може да се негира дека има одреден потенцијал кога станува збор за возилата со водород. Сепак, Volkswagen е една од компаниите која не ја гледа поентата во сето ова, а не планира да лансира сериски модел со водороден погонски систем, барем не во текот на оваа деценија.

Шефот на Volkswagen, Томас Шефер, на CES во Лас Вегас изјави дека германската компанија не е „загреана по водород“, бидејќи во ова решение гледа одредени недостатоци во споредба со технологијата на батерии.

„Тоа не е конкурентно, особено не во случајот со патничките автомобили. Резервоарите заземаат простор во кабината. Можеби за комерцијални возила, но не и за патнички, така што не гледам дека тоа се случува во оваа деценија. Не што се однесува до Volkswagen“.

Toyota и BMW се меѓу компаниите кои инвестираат најмногу во технологијата на водород. Баварците неодамна започнаа со производство на прототипови на BMW X5 напојувани од овој гас, додека јапонскиот гигант го презентираше Corolla Cross H2 Concept, истражувајќи ја новата технологија на горивни ќелии. Во меѓувреме, Renault работи на новата генерација Master, која очигледно добива водородна верзија.

Од друга страна, Volkswagen е фокусиран на стратегијата BEV. Во Лас Вегас, германскиот производител го претстави шестиот член од семејството ID во форма на ID.7, првиот електричен седан во гамата. Според Шефер, Volkswagen ужива многу лојална база на клиенти, при што сè поголем број од нив сакаат да се префрлат од конвенционални на електрични модели.

Глобалната продажба на Volkswagen во 2022 година беше седум проценти послаба, но електричните модели се продаваат добро. Проблемот со недостигот на чипови не исчезна, а компанијата очекува негативното влијание да го почувствува во 2023 година. Сепак, побарувачката е на високо ниво.

Слични содржини