Ако се очекува една технологија да го промени правецот на целата индустрија, тоа се батериите со цврст електролит. Тие треба да донесат издржливост на електричните автомобили, но и целосно да ја поништат можноста за пожар. Сега производителот QuantumScape откри дека неговата батерија поминала одлично на тестот спроведен од Volkswagen.
Прототипот на батеријата помина низ повеќе од 1.000 циклуси на полнење и едвај остави трага бидејќи ќелијата задржа повеќе од 95% од својот оригинален капацитет. Заклучокот е дека тоа е еквивалент на 482.803 поминати километри без губење на досегот. Според системот за мерење WLTP, опсегот на возила со овие батерии би бил од 500 до 600 км, велат од „HAK“.
Целта на QuantumScape сè уште останува 800 циклуси со 80% задржување на енергијата. Сепак, тестовите се охрабрувачки бидејќи компанијата забележа дека прототипните ќелии имаат ист број слоеви и го користат истиот формат на ќелија како и првата ќелија на батерија наменета за производство, која е позната како QSE-5.
QuantumScape објави дека неколкумесечното тестирање спроведено од лабораторијата PowerCo на Volkswagen го покажува потенцијалот за перформанси на литиум-металните батерии во цврста состојба. Тие треба да овозможат подолг опсег, пократко време на полнење и максимална безбедност – во споредба со традиционалните литиум-јонски батерии и другите батерии од следната генерација кои моментално се развиваат.
Компанијата исто така забележа дека резултатите далеку го надминуваат индустрискиот стандард од 700 циклуси на полнење, додека задржуваат 80% од капацитетот на батеријата.