Wizz Air станува првата авиокомпанија која имплементира Airbus MATe Suite и VPT технологија комбинирани за обука на пилоти

Алатката VR и програмата A320 Type Transition Course (заснована на употребата на алатката MATE) се одобрени од Унгарската управа за цивилно воздухопловство.

од Бети Божиноска
550 прегледи

Wizz Air, најбрзорастечката и еколошки најодржливата авиокомпанија во Европа на глобално ниво, стана првата авиокомпанија што ги имплементираше и двете технологии за обука на пилоти, Мобилна обука на Airbus за пилоти (MATе) и Виртуелната обука за пилоти (VPT).

Интеграцијата на двете решенија во центарот за обука на Wizz Air во Будимпешта ќе ги поддржи пилотите кои минуваат низ периодична и почетна обука преку комбинираните придобивки од пакетот MATE и VPT. Додека MATE е сервисна дигитална платформа со е-обука и испити за различни категории за обука на пилоти, виртуелната обука за пилоти е иновативно софтверско решение кое ги тренира пилотите на обука во виртуелна пилотска кабина поединечно, овозможувајќи им да вежбаат или да се запознаат со карактеристиките на пилотската кабина на Airbus и соодветните процедури.

Алатката VR и програмата A320 Type Transition Course (заснована на употребата на алатката MATE) се одобрени од Унгарската управа за цивилно воздухопловство. Ова ќе му овозможи на Wizz Air да обучува пилоти според стандардите поставени од Одобрената организација за обука (ATO) на Wizz Air.

Функциите за обука управувани од виртуелната реалност и беа претставени на индустријата во центарот за обука на Wizz Air во Будимпешта на 20-ти март.

Wizz Air го отвори својот прв тренинг центар во Будимпешта во 2013 година со симулатор за целосен лет А320 и училници. Оттогаш, авиокомпанијата отвори нов центар за обука во Будимпешта во 2018 година, а ќе отвори уште еден во Рим оваа година. Центрите за обука се опремени со три симулатори за целосен лет на Ербас А320,

Симулатори со фиксна база А320, тренери за евакуација на кабината и тренери за пожар. Виртуелните решенија за обука на Ербас се најновите дополнувања на центарот за обука на Wizz Air во Будимпешта.

Додека Wizz Air се стреми кон раст, авиокомпанијата планира да обучи 4.000 пилоти и да пречека 300 нови авиони A321neo и авиони A321XLR до 2030 година за да ги исполни своите цели.

„Ние сме неверојатно задоволни и благодарни што соработувавме со Airbus за да создадеме и да добиеме CAA одобрение за нашата нова програма и ВР алатка за обука. Оваа водечка технологија на пазарот не само што ќе го револуционизира начинот на кој го обучуваме нашиот персонал, туку и целата индустрија.

Длабоко се грижиме за нашиот екипаж во кабината за летање и веруваме во инвестирање во најдобрата технологија за да ги постигнеме највисоките и најбезбедните стандарди за обука на пазарот. Нашиот екипаж често е и заштитно лице на авиокомпанијата за нашите патници и веруваме дека овие нови алатки ќе им овозможат да работат по највисоки стандарди,“ изјави Атила Товари, шеф на ATO во Wizz Air.

Wizz Air, најбрзо растечката европска ултра нискобуџетна авиокомпанија, управува со флота од 201 авион Airbus А320 и А321.

Компанијата неодамна беше прогласена за една од првите десет најбезбедни авиокомпании во светот од airlineratings.com, единствената агенција за рејтинг за безбедност и производи во светот, и авиокомпанија на годината од Air Transport World во 2020 година, како и авиокомпанија на годината според Air Transport Awards во 2019 и 2023 година.

Wizz Air е исто така признат како „Најодржлива нискобуџетна авиокомпанија“ во рамките на World Finance Sustainability Awards 2022 и „Global Environmental Sustainability Airline Group of the Year“ од страна на CAPA-Centre for Aviation Awards for Excellence 2022 година.

 

Слични содржини