Xiaomi ги зголемува прогнозите за испорака на електрични возила за оваа година

Компанијата сега очекува да испорача над 400.000 автомобили, надминувајќи ја претходната прогноза од 350.000 возила

од Vladimir Zorba
8 прегледи Фото: Фејсбук

Xiaomi Corp. очекува да испорача повеќе од 400.000 возила оваа година, што го нагласува забрзувачкиот моментум во нивниот бизнис со електрични возила, кој стана профитабилен многу побрзо од другите играчи на пазарот, објави „Блумберг“.

Во својот извештај за третиот квартал, производителот изјави дека очекува да ја исполни својата претходна цел од 350.000 испораки на електрични возила до оваа недела, а главниот извршен директор Леи Џун ја сподели ажурираната цел на социјалните медиуми и го прослави производството на 500.000 возила откако започна бизнисот на Xiaomi.

Компанијата со седиште во Пекинг продолжува да ги надминува очекувањата со својот влез во автомобилската индустрија, од првата продажба на почетокот на минатата година до остварување профит од потфатот во последниот квартал.

Единицата објави профит од 700 милиони јуани (98 милиони долари).

Брзото зголемување на производството и забрзаната транзиција кон профитабилност се важни победи во време кога Xiaomi се соочува со тешкотии и во секторот за паметни телефони и во секторот за електрични возила.

Глобалниот недостиг на мемориски чипови ќе ги зголеми трошоците за двата основни бизниси на Xiaomi, а постепеното укинување на даночните олеснувања за купување електрични возила во Кина, исто така, веројатно ќе ја намали побарувачката. Неизвесноста уништи голем дел од пазарната вредност на Xiaomi оваа година, што ја прави кинеска технолошка компанија со најлоши резултати.

Сепак, Леи изрази увереност дека сè уште има простор за раст во нејзиниот бизнис со електрични возила. Xiaomi ќе го забрза производството и ќе ги скрати времето на испорака, а истовремено ќе инвестира повеќе во истражување и развој на нови функции, како што е понапредна вештачка интелигенција за својот систем за помош на возачот.

Акциите на Xiaomi нагло паднаа во октомври по несреќата во Кина во која вратите на возило не се отворија. Полицијата во Ченгду соопшти дека несреќата се случила откако моделот SU7 се судрил со друга лимузина, при што загинал 31-годишен маж за кој се сомнева дека возел под дејство на алкохол.

Овој инцидент доаѓа по фаталната несреќа со SU7 претходно оваа година, која покрена прашања за паметните карактеристики за возење на автомобилот и ја доведе цената на акциите на Xiaomi до пад.