Кинеската компанија за паметни телефони Xiaomi верува дека идентификувала потрошувачка ниша која ќе направи нејзиниот нов електричен автомобил да се исплати на жестоко конкурентен пазар.
„Сметаме дека тоа е добра основа за нас во премиум сегментот бидејќи веќе имаме 20 милиони премиум корисници базирани на паметни телефони во Кина“, изјави претседателот на Xiaomi Групацијата Веибинг Лу за CNBC пред меѓународното претставување на автомобилот на Светскиот мобилен конгрес во Барселона.
„Мислам дека првичните купувања ќе се преклопат многу со корисниците на паметни телефони“.
Тој рече дека компанијата разгледува низа ценовни точки, од почетно ниво до луксуз, за автомобилот за кој троши 10 милијарди долари за развој.
Xiaomi го претстави својот електричен автомобил SU7 во Кина на крајот на декември, но сè уште не објави конкретна цена. Лу рече дека официјалното објавување ќе пристигне „многу наскоро“ и посочи дека домашните испораки ќе започнат веќе во вториот квартал.
Најголем дел од приходите на Xiaomi доаѓаат од телефони, а нешто помалку од 30% доаѓаат од гаџети и други производи за широка потрошувачка.
Xiaomi е познат по подостапни производи. Тоа покрена сомнеж за тоа дали може да продаде електричен автомобил – кој се смета за ривал на Porsche – на пазар каде што дури и етаблираните EV гиганти како BYD ги намалуваат цените.