Кинеската технолошка групација Xiaomi планираше да претстави цела низа нови производи на 17 април, вклучувајќи го и својот нов електричен автомобил, SUV купе наречено YU7. Сепак, по фаталната несреќа во која учествуваше нивниот модел SU7, Xiaomi ја одложи премиерата до дополнително известување.
Во Кина, Xiaomi неодамна влезе на автомобилскиот пазар со моделот SU7, кој поради своите перформанси веќе го доби епитетот „Porsche Hunter“ поради неговите перформанси. За жал, на крајот на март, тројца студенти загинаа кога нивниот Xiaomi SU7 удри во бетонска бариера на градилиште и се запали. Според извештаите, автомобилот во моментот на ударот се движел со околу 97 км/ч. Како што соопштија од компанијата, возачот претходно се обидел да ја преземе контролата над возилото кое било во режим на автопилот. Сепак, се известува дека возилото немало ласерски лидар сензор за откривање на околината.
За жал, на крајот на март, тројца студенти загинаа кога нивниот Xiaomi SU7 удри во бетонска бариера на градилиште и се запали. Според извештаите, автомобилот во моментот на ударот се движел со околу 97 км/ч. Како што соопштија од компанијата, возачот претходно се обидел да ја преземе контролата над возилото кое било во режим на автопилот. Сепак, се известува дека возилото немало ласерски лидар сензор за откривање на околината.
Само неколку дена подоцна, во градот Жанџијанг се случи уште една фатална несреќа во која учествуваше Xiaomi SU7. Во овој случај, електричен мотоцикл се судрил со електричен Xiaomi, при што батеријата на мотоциклот се запалила. Во пожарот животот го загубија возачот и сопатникот.
Така, планираната премиера беше откажана на кратко. Како што објави дневниот весник „The Standard“ во Хонг Конг, Xiaomi внатрешно го одложи настанот „до натамошно известување“ – без да наведе нов датум. Понатаму, беше откажан и планираниот ден на инвеститорите. По несреќата, извршниот директор Леи Јун значително ја намали својата активност на социјалните мрежи. Xiaomi вели дека им доставил на властите информации за возилото за уништениот SU7. Во соопштението на компанијата се вели дека ја поддржува истрагата за несреќата.
Несреќите предизвикаа широка дебата во Кина за безбедноста на функциите за автономно возење. Во двата случаи, автоматскиот систем за помош при возење беше активен или вклучен. Главниот фокус е на прашањето колку сигурно функционираат системите без сензори како што е Lidar. Xiaomi сè уште не го коментирал детално случајот. Во случајот на Tesla, исто така, имаше неодамнешни извештаи дека системите без ласерски сензори се значително помалку сигурни.
Планираниот SUV модел YU7 е дизајниран како сестрински модел на постоечкиот SU7 седан. Визуелно, автомобилот долг приближно пет метри со наведната линија на покривот наликува на Ferrari Purosangue. Новиот YU7 ќе има погон на задните или на сите тркала. Најдобрата верзија има околу 690 КС и максимална брзина до 253 км/ч. Досегот треба да биде помеѓу 670 и 760 километри, во зависност од верзијата.