Xiaomi SU7 Ultra, електричниот седан со високи перформанси произведен од кинескиот технолошки гигант, сега ја испорачува моќта што првично беше најавена по ажурирање на софтверот.
Откако автомобилот се појави на пазарот, некои купувачи на овој водечки модел открија дека софтверските поставки ја ограничуваат моќноста на 900 КС иако неговите електрични мотори можат да понудат многу повеќе. Ова ги разочара клиентите, бидејќи тие потрошија пари за најдобри перформанси.
SU7 Ultra веќе остави одличен впечаток во автомобилскиот свет. Тест верзијата импресивно го надмина Model S Plaid на Tesla, а прототипот SU7 Ultra во претпроизводство заврши круг на предизвикувачката патека Нирбургринг за 6 минути и 46,874 секунди. Овој резултат го става автомобилот на Xiaomi со 1.500 КС пред супер автомобили како што се Rimac Nevera, Chevrolet Corvette ZR1, Dodge Viper ACR и Porsche 918.
Со оглед на импресивните перформанси за кои се тврди, откритието дека комерцијално достапниот SU7 Ultra е ограничен на речиси 650 КС помалку поради софтвер предизвика разочарување кај првите сопственици. Следеше негодување, и како одговор на притисокот, Xiaomi одлучи да го отстрани софтверот што ги ограничува перформансите.
„Ги цениме повратните информации од нашата заедница и ќе бидеме потранспарентни во иднина“, велат од компанијата.
Одлуката на Xiaomi значи дека сопствениците на SU7 Ultra сега можат да го искусат целиот потенцијал на својот „див“ електричен автомобил.
Инаку, купувачите на автомобили се жалат на софтверско заклучување на одредени функции на нивните автомобили, што производителите го прават за да ги разликуваат пакетите опрема, но и за да го зголемат профитот.