Посветеноста на Xiaomi Corp во областа на електричните возила и како тоа ќе влијае на индустријата во Кина ќе биде внимателно следено кога телекомуникациската компанија ќе го претстави својот финансиски извештај заедно со XPeng Inc. подоцна оваа недела.
Големиот облог на Xiaomi на пазарот на електрични автомобили, во кој доминираат играчи како што е Tesla Inc. и BYD Co., треба да започне со претставување на првиот модел на компанијата кон крајот на овој месец. Во меѓувреме, ривалот XPeng се очекува да забележи поголема загуба од очекуваната бидејќи групата ги намали цените за да ја зголеми продажбата во услови на тековната ценовна војна во Кина.
На крајот на минатата година, Xiaomi го претстави своето прво електрично возило, со кое јасно ги истакна своите амбиции да стане водечки меѓународен производител на автомобили во рок од 15-20 години и да се натпреварува со лидерите на пазарот.
Моделот SU7, чие име значи Speed Ultra ќе се напојува од батерии направени од лидерите на кинескиот пазар Contemporary Amperex Technology и BYD, во зависност од тоа дали верзијата е со единечен или двомотор.
Фокусот на Xiaomi на електричните автомобили е поддржан со инвестиција од 10 милијарди долари обезбедена од ко-основачот Леи Јун, кој рече дека компанијата може да го разниша транспортниот сектор како што направи пазарот на паметни телефони пред една деценија.
Во меѓувреме, Пекинг ги ограничува дозволите за производство на новите учесници, што значи дека Xiaomi мора да биде партнер со државната Beijing Automotive Group Co. за да ги произведува своите електрични автомобили. Владините субвенции, кои им враќаа на потрошувачите до 60.000 јуани (8.440 долари) при купување електрични модели, завршија во 2022 година.
Леи рече дека Xiaomi сака SU7 да биде ривал на Taycan Turbo на Porsche во однос на перформансите и на Model S на Tesla во однос на технолошките карактеристики.