Yelp го тужи Google за монопол на пребарувачот кој промовира свои рецензии

од Vladimir Zorba
13 прегледи

Yelp поднесе антимонополска тужба против Google во средата, тврдејќи дека Google го искористил својот монопол за да доминира на локалните пазари за пребарување и рекламирање.

Пресудата на федералниот судија дека Google го прекршил американскиот антимонополски закон со својот пребарувач претходно во август го отвори патот за тужба од Yelp, друга голема технолошка компанија која им дозволува на корисниците да пишуваат рецензии за локални бизниси. Yelp долго време изразува поплаки за доминацијата на Google во пребарувањето, велејќи во жалбата дека Google го попречил досегот на Yelp откако ја отфрлил понудата на технолошкиот гигант да ја купи платформата.

„Нашиот случај е за Google, најголемиот постоечки чувар на информации, кој го става својот голем палец на вага за да ја задуши конкуренцијата и да ги задржи потрошувачите во својата градина оградена со ѕидови“, сподели Yelp во средата на онлајн блог.

Неверојатниот пораз на Google во Окружниот суд District of Columbia може да го промени начинот на кој милиони Американци добиваат информации на интернет. Тужбата на Yelp во средата беше еден од првите чекори откако американскиот окружен судија Амит Мехта го нарече Google „монополист“.

„Тврдењата на Yelp не се нови. FTC (Федерална трговска комисија) ги отфрли сличните тврдења пред неколку години, а неодамна и судија во случај на DOJ (Одделот за правда). Ние се жалиме на другите аспекти на одлуката на која се повикува Yelp. Google енергично ќе се брани од неоснованите тврдења на Yelp“, рече портпаролот на Google во изјавата во средата.

Во тужбата од средата, поднесена до федералниот суд во Сан Франциско, се наведува дека Google манипулира со резултатите за да ги промовира своите локални понуди за пребарување кога корисникот бара такви резултати на Google. Ова му овозможува на Google неправедно да ги надмине своите ривали, тврди Yelp.

Ова значи дека кога корисникот бара локален ресторан, Google наводно ја користи својата монополска моќ за да ги сервира сите информации – од насоки до часови до прегледи – што значи дека луѓето не мора да кликнуваат до еден надворешен извор како Yelp.

Yelp не е единствениот специјализиран провајдер за пребарување. Веб-страниците како што се обезбедувачот на патувања Expedia, списанието за прегледи за работа и работодавци Glassdoor и сајтот за недвижнини Zillow се опишани во жалбата како закани за Google „на рамноправно поле за игра“.

Слични содржини