Закерберг објави „година на ефикасност“, акциите на Meta скокнаа за 20%

од Vladimir Zorba
199 прегледи

Не се многу компаниите чии акции пораснале за околу 20% откако објавија трет квартал по ред со пад на приходите и профитот, но Meta, компанијата на основачот Марк Закерберг, не е како повеќето компании. Податоците за крајот на 2022 година се покажаа подобри од очекувањата на Волстрит.

Компанијата, исто така, вети дека ќе се фокусира на „ефикасноста“, ја намали својата прогноза за капиталните трошоци следната година и најави дека планира да го зголеми својот план за откуп на акции за 40 милијарди долари. Откако изгуби 600 милијарди долари пазарна вредност за само година, Закерберг за една година научи да го зборува јазикот на Волстрит и тоа се исплати, коментира Си-Ен-Ен.

„Нашата главна тема во 2023 година е „ефективна година“ и се концентрираме на тоа да станеме посилна, но и поагилна компанија“, рече тој.

Потсетуваме дека во ноември почнаа отпуштањата на 11.000 вработени во Meta, а назначувањето на нови е строго ограничено.

За Q4 2022 година, приходите на Meta паднаа за 4% на 32,2 милијарди долари, но тоа беше значително подобар резултат од проценките на аналитичарите од 31,5 милијарди долари. Нето добивката, сепак, се намали за 55 отсто на помалку од 4,7 милијарди долари, што е полошо од очекуваното. За првиот квартал од 2023 година, Meta се обложува на приход помеѓу 26 и 28,5 милијарди долари – што во најдобар случај би ја прекинало низата на падови од година во година.

Оваа година ќе ги ограничи трошоците за изградба на центри за податоци, но компанијата беше категорична дека ја одржува својата поддршка за „целото семејство апликации“ – Facebook, Instagram, WhatsApp. Таквото уверување е веројатно неопходно поради претходните постапки и изјави на Закерберг, кој не крие дека смета дека метаверзумот е иднината на неговата
платформа. Во моментов овој дел од бизнисот е во голема загуба.

Наспроти ова, моментално достапните апликации ги зголемија своите активни корисници за 5% на 2,96 милијарди, откако 2 милијарди во Facebook. Тоа сè уште не одговара дефинитивно на прашањето дали социјалните платформи на Meta излегуваат од мода или дали одливот беше едноставно функција на генерално кошмарната 2022 година на компанијата.

„Мислам дека нема да продолжи, но мислам дека нема нужно да се врати онаму каде што беше. Тоа е многу брза промена во фазата во која се наоѓаме и мислам дека само не натера да се повлечеме и да кажеме „Еј, не можеме да третираме сè како да сме во фаза на хипер-раст“, ​​коментира Закерберг, нагласувајќи дека оваа промена во погледите веќе дава позитивни резултати.

Слични содржини