Основачот на Мета, Марк Закерберг, сподели информации со јавноста за резултатите што неговата компанија ги постигна во кварталниот период, а посебен акцент стави на континуираниот развој на постојните капацитети и тенденцијата да се води во развојот на уреди со вештачка интелигенција.
Како што објави Закерберг, Мета постигнала исклучително силни деловни резултати во третиот квартал, со раст кај сите клучни индикатори.
Компанијата објави дека 3,5 милијарди корисници користат барем една од нејзините апликации секој ден, додека Инстаграм надмина три милијарди месечно активни корисници, што ја става меѓу најкористените платформи во светот.
Закерберг, исто така, рече дека Мета сè повеќе го поврзува растот на бизнисот со својата стратегија за развој на вештачка интелигенција, нагласувајќи дека целта е да се изгради „лична суперинтелигенција за сите“ и да се испорачаат „компјутерски уреди и апликации што ќе го подобрат животот на милијарди луѓе низ целиот свет“.

Фото: Јутјуб/Принтскрин
Мета веќе е на овој пат со својата Лабораторија за суперинтелигенција, која има најголем талент за вештачка интелигенција во индустријата, и инвестира многу во градење на компјутерски капацитети, за што зборуваше и Доналд Трамп.
„Постојат различни проценки за тоа кога ќе достигнеме суперинтелигенција. Некои мислат дека тоа ќе биде за неколку години, други мислат дека ќе бидат потребни пет, седум или повеќе години. Верувам дека вистинската стратегија е агресивно да се градат капацитети однапред, за да бидеме подготвени за најоптимистичките сценарија. На овој начин, ако суперинтелигенцијата пристигне порано, ќе бидеме идеално позиционирани за генерациска промена и одлични можности. А ако потрае подолго, тогаш ќе ги искористиме дополнителните компјутерски ресурси за да го забрзаме нашиот основен бизнис, кој сè уште може профитабилно да користи многу повеќе компјутерска моќ отколку што сме можеле да ја обезбедиме досега“, рече основачот на Мета.
Компанијата, исто така, забележа зголемување на времето поминато на Фејсбук за 5 проценти, додека на платформата Threads овој раст беше 10 проценти, што, како што истакнува тој, е директна последица на подобрените системи за вештачка интелигенција за препорачување содржини.

Фото: Јутјуб/Принтскрин
Видео содржината, исто така, силно пораснала. Времето поминато во гледање видеа на Инстаграм се зголеми за повеќе од 30 проценти, а Reels сега генерира повеќе од 50 милијарди долари годишен приход.
„Мета“ исто така постигна извонреден напредок во рекламниот бизнис, каде што нејзините алатки за рекламирање со вештачка интелигенција сега имаат годишна стапка на продажба од 60 милијарди долари.
Повеќе од милијарда корисници ја користат „Мета вештачката интелигенција“ месечно, додека деловната вештачка интелигенција на компанијата им овозможува на десетици милиони бизниси да ја скалираат комуникацијата со клиентите преку автоматизирани пораки и поддршка.
Закерберг, исто така, ги пофали резултатите во областа на хардверот. Новите паметни очила „Реј-Бан Мета“ и „Оукли Мета Вангард“, како и „Мета Реј-Бан Дисплејот“ со вграден екран и „Неурална лента“, беа распродадени во повеќето продавници во рок од 48 часа.
Закерберг нагласи дека претстојниот период ќе биде клучен за позиционирање на компанијата во новата технолошка ера.
„Ако изградиме барем мал дел од она што го гледаме како можности што ни претстојат – преку нашите постоечки апликации и новите можности што се отвораат, верувам дека наредните години ќе бидат највозбудливиот период во нашата историја. Имаме многу работа пред нас, но се движиме навистина брзо, испорачувајќи силни деловни резултати, градејќи мрежа на таленти и инфраструктура потребни за нова ера и водејќи го развојот на уреди со вештачка интелигенција што ќе ја дефинираат следната генерација на компјутерски платформи. Горд сум на начинот на кој нашите тимови се справуваат со предизвиците и сум благодарен за нивната посветеност, напорна работа и креативност. Како и секогаш, ви благодарам на сите што сте дел од ова патување со нас“, заклучи Закерберг.