Зошто Škoda ѝ пркоси на кризата? Бројките се одлични, скоро сите пазари растат!

од Vladimir Zorba
53 прегледи

Матичната компанија Volkswagen е во криза, Audi и Porsche се во криза, но со Škoda нема проблем. Годината што се ближи кон крајот за Škoda помина многу добро, а во наредната година знаците се уште укажуваат на раст.

Škoda моментално вработува 40.000 луѓе ширум светот и се натпреварува на околу 100 пазари, пишува швајцарски Blick. На некои пазари моделите се специјално скроени. Падовите што ги донесе пандемијата на продажните бројки на Škoda одамна се заборавени, а продажбата на нови автомобили повторно расте. На пример, Skoda ќе ја пробие границата од 200.000 нови автомобили продадени во Германија оваа година, за прв пат по долго време, со зголемување на продажбата за 24 проценти.

Возилата на Škoda исто така се барани на растечките пазари како што се Индија, Северна Африка и десет региони на АСЕАН (вклучувајќи ги Индонезија, Филипини, Тајланд и Виетнам). Исто така, Škoda никогаш не продала прекумерно количество возила на кинескиот пазар, така што сегашниот пад на продажбата не влијае на деловните резултати толку многу како во случајот со Volkswagen. VW, заедно со своите (кинески) партнери, продаде повеќе од три милиони возила во Кина во 2022 година, а Škoda продаде 278.000 возила. Падот што се случува сега не влијае подеднакво на VW и Škoda. Volkswagen загуби повеќе од милион возила (во годишна продажба).

Škoda исто така има добра политика за модели, со возила кои се специјално прилагодени (и цени) за различни пазари, добра мешавина на бензински и дизел, како и електрични возила.

Škoda исто така има поевтини производствени трошоци во Европа бидејќи повеќето од своите модели ги произведува во Чешка (и Superb во Словачка), каде што трошоците за работна сила се пониски.

Слични содржини