Чешката компанија Škoda ги откри првите детали за концептот Vision O, кој ќе ја има својата премиера во Минхен на почетокот на септември.
Досега се објавени само тизер и кратко видео, кои ја прикажуваат силуетата на долг караван. Значајни карактеристики вклучуваат длабоко поставени фарови и задни светла, како и закосено стакло на задните врати. Исто така, наместо странични ретровизори, концептот веројатно ќе има камери со интегрирани трепкачи.
Во соопштението, Škoda вели дека концептот дава увид во иднината на брендот во сегментот на каравани и ја означува еволуцијата на неговиот концепт за дизајн Modern Solid. Vision O, исто така, ја одразува 130-годишната традиција на Skoda, а исто така ја нагласува нејзината посветеност на одржливи иновации.
Најуспешниот караван на Škoda е Octavia, која за прв пат беше претставена во 1960 година. Модерните верзии на караванот Octavia надминаа три милиони единици произведени во текот на четири генерации почнувајќи од 1998 година, што го прави најпродаваниот караван во историјата на брендот.
Во 2008 година, со втората модерна генерација на седанот Superb, пристигна и неговата караван верзија, која е исто така популарна.
Други успешни каравани на Škoda се Škoda 1101 Tudor Station Wagon (STW) со преклопни задни седишта, како и семејството модели Škoda 1200/1201/1202.