Неколку американски сервисни центри веќе го поставија овој специјален скенер кој ќе му овозможи на сопственикот да ја види состојбата на возилото за неколку секунди. Една таква услуга е Findlay Cadillac во Лас Вегас, овластен дилер на брендот на луксузни автомобили, кој го користи овој систем подобрен со вештачка интелигенција за инспекции на автомобили.
Findlay Cadillac во Хендерсон е првиот застапник во Лас Вегас кој инсталира автоматски систем за проверка на возила развиен од UVeye. Оваа технологија веќе е имплементирана во 300 продажни и сервисни места во САД, со што значително се зголемува ефикасноста на услугата и се скратува времето на чекање.
Според „ХАК“, процесот е едноставен и не трае повеќе од една минута. Клиентот поминува низ голем скенер кој прави повеќе фотографии од автомобилот од сите агли – вклучувајќи го и долниот дел од каросеријата. Сликите потоа се анализираат со софтвер за вештачка интелигенција, кој открива какви било дефекти на надворешноста, гумите и видливите механички компоненти. Приближно 30-45 секунди подоцна, клиентот добива целосен извештај за состојбата на возилото. Во зависност од наодите, механичарите потоа можат да ги поправат сите потенцијални проблеми.
Како што објави KTNV, процесот може да се опише како скенирање на автомобил со магнетна резонанца. Емануел Епино, генерален директор на Findlay Cadillac, го пофали системот поддржан со вештачка интелигенција за точен, додавајќи дека наоѓа работи што понекогаш нивните техничари можеби нема да можат да ги најдат. Даниел Франдсен од UVeye рече дека нивниот автоматизиран систем за проверка на возила може брзо да открие дефекти како што се истекување на масло, што инаку би барало многу повеќе време за возилото да биде подигнато и темелно да го прегледа техничар. Наместо да се намали бројот на вработени, овој систем отвори дополнителни работни места во сервисните центри затоа што се констатирани многу повеќе дефекти на автомобилите, а некој мора да ги поправи.