Кога се полни електричен автомобил, не завршува целата енергија во батеријата. Загубите при полнење се поголеми при полнење дома отколку при брзо полнење. Германскиот ADAC истражуваше точно колку енергија се губи кога четири различни електрични автомобили се полнат под различни услови. Tesla Model Y, VW ID.3, Hyundai Ioniq 6 и Renault Mégane беа тестирани на различни температури на брз полнач од 300 kW.
Жолтата лента ја покажува загубата при брзо полнење на 23 степени Целзиусови. Сивата лента ја покажува загубата на 0 степени Целзиусови со претходно загреана батерија. Црната лента ја покажува загубата на 0 степени Целзиусови кога батеријата не е претходно загреана.
Тестот покажува дека Hyundai Ioniq 6 имал најниски загуби при полнење во сите услови. Tesla Model Y имал најголеми загуби при полнење на температури под нулата без претходно загревање. Renault Megane бил најмалку ефикасен при полнење на летни температури, губејќи четири проценти. Производителите на автомобили треба јасно да наведат колку енергија се губи при полнење. Сопствениците на електрични автомобили треба да ги полнат своите возила кога батеријата е топла. Ова ги намалува трошоците.