Pagani подготви уште една Huayra, со оваа верзија на Epitome која треба да го претставува врвот на гамата на Huayra.
Посебно се истакнува седумстепениот мануелен менувач Xtrac, додека моторот е 6.0-литарски твин-турбо V12 кој произведува 864 КС и 1.100 Nm.
Има и електронски контролиран диференцијал, модифицирана суспензија, подобрена динамика, титаниумски издувен систем, гуми Pirelli P Zero Trofeo R, како и „супер меко“ копче кое ги омекнува адаптивните амортизери, така што возењето на нерамни патишта е поудобно. (при брзина до 150 km/h).
Во веста не се споменува забрзување до 100 km/h, но се наведува дека максималната брзина е ограничена на 350 km/h.
Нов е и дизајнот на предниот и задниот браник, заедно со нова хауба, отвори и интегрирано задно крило. Исто така, автомобилот е во Midnight Blue боја.
Huayra Epitome беше изграден од специјализираниот оддел на Pagani Grandi Complicazioni, и беа потребни вкупно 19 месеци за да се заврши.
„Тоа е долг и сложен процес бидејќи развојот на компоненти за еден автомобил бара исто време како и за сериските автомобили“, рече шефот на Pagani Grandi Complicazioni, Лоренцо Керкок.