📸Mazda RX-7 – одличен пример за тјунинг на јапонски начин

од Vladimir Zorba
8 прегледи

Фанатиците на Gran Turismo веројатно се сеќаваат на тјунинг-куќата RE Amemiya, која денеска е стара 50 години и е специјализирана за тјунинг на автомобили Mazda со ротациони мотори, кои се натпреваруваат во различни јапонски серии, но повремено посветува внимание и на патните автомобили.

Вистински пример е Mazda RX-7 Spirit R Type A, една од најдобрите варијации на култниот модел со Wankel мотор. Беа произведени само 1.044 примероци, а само 53 беа обоени во црвено. Примерот на фотографиите поминал нешто повеќе од 90.000 километри.

Оригиналниот модел има 280 КС, додека тјунерот ја зголеми моќноста на 596 КС, што му овозможува на автомобилот да забрза од 0 до 100 km/h за 3,5 секунди.

Има многу сина жица под хаубата, како и блок 13B-REW и два HKS турбополначи, единица Apexi ECU, интеркулер ARC и друго.

Ситуацијата е подеднакво бомбастична кога станува збор за дизајнот, бидејќи RX-7 доби брутален резервен комплет за каросерија, кој ја подобрува аеродинамиката и ладењето. Големо внимание беше посветено на намалувањето на тежината, па хаубата, задниот дифузор, панелот на задните светла и делови од лаковите на тркалата се направени од карбонски влакна. Огромното задно крило, кое е целосно прилагодливо, е направено од истиот материјал.

Вграден е издувен систем Prodrive, додека автомобилот има Advan бандажи зад кои има црвени клешти на сопирачките и Bilstein суспензија. Во случај на потреба има кука за влечење напред. Возачот седи многу ниско, а околу него има бројни копчиња и прекинувачи. Дополнителни индикатори се поставени на контролната табла.

Црвените седишта на Recaro се направени од карбон и кевлар, а пред возачот е Nardi Personal волан. Најголемата промена е всушност заштитниот кафез, кој стигнува до патниците.

Автомобилот прикажан на фотографиите ќе се продава на аукција во Сиднеј, а неговата вредност се проценува на околу 240.000 евра.

Слични содржини