Италијанските инженери развија континуирано променлив (CVT) менувач со брзини. За разлика од обичните CVT менувачи, овој подобро го пренесува вртежниот момент и губи помалку енергија.
CVT менувачот е познат по тоа што нема фиксни брзини и автоматски ја прилагодува брзината на коленестото вратило на оптоварувањето на моторот. Сега италијанските инженери го развија првиот CVT менувач во светот со запчаници, пишува The Drive.
CVT (Continuously Variable Transmission), т.е. „континуирано променлив“ менувач, исто така припаѓаат на автоматските менувачи, но тие се разликуваат по тоа што овозможуваат возење автомобил на едноставен начин, слично на возењето мопед, без потреба од рачно менување на „брзините“.
За разлика од класичните автоматски менувачи кои сами вршат промена на брзините, кај CVT овој процес воопшто не постои.
Покрај отсуството на тресења кои се присутни и кај најмодерните автоматски менувачи, CVT менувачот може да се пофали и со фактот дека често е значително поекономичен. Главната причина за ова е способноста на CVT постојано да менува брзини за да го постигне оптималниот режим на работа на моторот, што значи дека тој секогаш работи со максимална ефикасност.
Теоријата, значи, несомнено е на нивна страна. Практиката, сепак, често не е, барем не до степен до кој може да се очекува.
Недостатокот на забележливи промени на брзините придонесува за непречено возење без тресење, но исто така значи и недостаток на чувство за забрзување што доаѓа со менувањето на степените на пренос. Покрај тоа, честа поплака за CVT менувачот е бучавата за време на забрзувањето, бидејќи моторот тогаш работи на високи вртежи.
Многу возачи не ги сакаат CVT менувачите токму поради оваа причина. Поголемиот проблем, сепак, е што CVT менувачите често се поскапи за одржување и поправка од конвенционалните автоматски менувачи, кои во секој случај се поскапи за поправка од мануелните менувачи.
Новиот менувач, наречен Ratio Zero, има уникатен дизајн. Се состои од три брзини монтирани на прилагодливи краци за да се олесни преносот на енергија. Ratio Zero го решава големиот проблем на денешните CVT менувачи бидејќи може подобро да се справи со повисокиот вртежен момент. Покрај тоа, значително ја подобрува ефикасноста на преносот на енергија и ги намалува загубите на енергија.
Овој менувач првично беше развиен за електрични велосипеди, но концептот беше проширен и на други, поголеми возила. Сепак, се уште не е сигурно дали ќе може да се користи за автомобили и мотоцикли.