Според статистичките податоци на компанијата „Нилсен“, телевизискиот пренос на 93-тото доделување на Оскари, со кои гламурозно започна оваа недела, беше најмалку гледано откако овој настан е емитуван на американските национални ТВ-канали.
Директниот пренос на тричасовната церемонија од Dolby Theatre i Union Station во Лос Анџелес, како и користењето на онлајн јавувањето на победниците, беше директно следено од околу 9,85 милиони домаќинства. За споредба, тоа е за 58,3 проценти помалку од 23,6 милиони од 2020 година, кога целиот настан веќе има малку намалена форма поради заканувачката состојба со коронавирусот.
Но, уште поважно, особено за многу потенцијални огласувачи кои би платиле скапо за секунда за да емитуваат реклами во овој главен и некогаш највреден ТВ термин, клучна демографска категорија – гледачи на возраст од 18 до 49 години – освоија само 1,9 рејтинг поени, што е пад од 64,2 проценти.
На пример, само две години порано, рејтингот беше 29,6 милиони, со рејтинг од 7,7 во клучната демографска единица, па дури и тој резултат се сметаше за лош, бидејќи го следеше долгорочниот тренд на опаѓање на интересот на телевизиската публика.
Овој вид фијаско во суштина ги следи започнатите трендови оваа година и ги потврдува – доделувањето на Златните глобуси претходно забележа најниска гледаност од само 6,9 милиони домаќинства, исто како и Греми наградите.