Туристите не се откажале од патувањата, само прават различни планови

од Vladimir Zorba
178 прегледи

Иако пандемијата на коронавирус во многу земји не покажува знаци на опаѓање, една студија покажува дека многумина сепак ќе одлучат да патуваат оваа година.

„Оракл Корп“ спроведе анкета меѓу 4.600 потрошувачи и 1.800 менаџери на хотели во САД, Мексико, Велика Британија, Германија, Сингапур и Австралија од средината на април до почетокот на мај.

Според резултатите, околу 51% од луѓето во Северна и Латинска Америка планираат да закажат годишен одмор во следните шест месеци, наспроти 38% во Азија и Европа.
Сепак, патниците претпочитаат да останат блиску до своите домови, претпочитаат да користат свои автомобили и да избегнуваат меѓународни патувања.

„Поради ограничувањата на патувањето и долгите одложувања во многу земји поради контролирањето на ширењето на новиот коронавирус, десетици илјади хотели се затворени, а зафатеноста со недели беше под 20%“, рече Алекс Алт, генерален директор на хотелот „Оракл“.

Ново е што луѓето сакаат да патуваат, постои потреба да патуваат, истражуваат, стекнуваат ново искуство.

Бидејќи крајбрежните градови во САД се омилена дестинација, зафатеноста меѓу 600-те хотели на САД, кои се следени од „Оракл“, се зголеми за пет недели, а тие неодамна ги достигнаа своите највисоки нивоа на капацитет од средината на март.

„Јас би рекол дека туризмот во голема мера очекува овој тренд да продолжи и во текот на летните месеци“, додаде Алт.

Клучот ќе биде да се вратат деловните патувања за да надоместат за откажаните одмори.

Случаите КОВИД-19 се зголемија низ САД, при што смртните случаи надминуваат 140.000, принудувајќи ја Европската унија да ги исклучи американските патници од нејзината „безбедна“ патна листа.

За да се ублажи загриженоста за зараза, 90% од хотелите го зголемиле или планираат да го зголемат чистењето и дезинфекцијата. Покрај тоа, 70% од хотелите веќе вовеле или планираат да воведат бесконтактна технологија за пријавување, нарачки и услуги за прием на храна, покажа истражувањето.