Твитер неодамна започна да спроведува промени во дизајнот за својот веб -клиент, како и мобилните апликации. Компанијата понуди повеќе детали за овие промени.
Најзначајната промена вклучува Chirp – првиот комерцијален фонт на Twitter. Компанијата го покажа фонтот во јануари, а според Твитер, главната предност е начинот на кој го усогласува текстот на твитовите создадени на „западни“ јазици, со левата страна на интерфејсот. Компанијата посочува дека ова е нешто што ќе го олесни читањето како се движите низ содржината.
Твитер, исто така, го промени начинот на користење на бојата. Се користи помалку сина боја и контрастот е зголемен, така што често користените икони и визуелна содржина, како што се фотографии, повеќе се истакнуваат. За оние кои сакаат прилагодување, Твитер објави дека наскоро ќе објави нова палета на бои.
Неврзано со дизајнот, Твитер исто така започна да испорачува функција за апликацијата Spaces на iOS, што им овозможува на корисниците да го сменат начинот на кој звучи нивниот глас кога зборуваат за време на презентацијата.