Потрошувачката на електрична енергија од електричните автомобили и камионите во Европа најверојатно ќе се зголеми на 355 терават часови до 2040 година, што е повеќе од 16 терават часови во моментов, според неодамна објавената студија.
Ова одговара на дополнителна побарувачка од 13 отсто од вкупната електрична енергија произведена во Европската унија денес, се вели во студијата на консултантската куќа PwC, која ги направила пресметките заедно со Институтот за системи и иновативни истражувања „Фраунхофер“.
Десет терават часови одговараат на годишната побарувачка на околу 500.000 домаќинства со годишна потрошувачка од по 20.000 киловат часови, според „Index“.
До 2040 година, сите новорегистрирани автомобили и камиони во ЕУ се очекува да бидат електрични возила со батерии или да се напојуваат со водород и горивни ќелии. Се очекува дека дотогаш 70 отсто од автомобилите и 65 отсто од камионите на патиштата сепак ќе користат бензин или дизел како гориво.
Затоа, ќе помине долго време пред да видиме претежно електрични возила во возниот парк и пред тие да ги отстранат моторите со внатрешно согорување од фокусот на јавноста, рече експертот за индустријата PwC, Филип Роуз.
Бидејќи сопствениците на постари возила имаат тенденција да ги возат своите автомобили помалку од оние со понови возила, директните емисии на CO2 од патиштата најверојатно ќе се преполоват до 2040 година.