Италијанската влада во понеделникот започна долго дебатирана нова програма за дарежливи субвенции за електрични автомобили. Се беше готово за еден ден. Како што пренесува РАИ, по неполни девет часа имало толку многу апликации за новиот „Екобонус“ што се потрошил буџетот од 200 милиони евра наменети за помош при купување електрични автомобили.
Субвенцијата беше особено дарежлива, но подлежеше на строги услови: максимална субвенција од 13.750 евра беше достапна за купувачите на автомобили со показател за приход (ISEE) помал од 30.000 евра кои го отфрлија својот стар автомобил (евро 2) и наместо тоа купија нов автомобил. Без ограничување на приходите и без предавање на стариот автомобил, субвенциите се искачија најмногу до 6.000 евра. Како што пишува „ХАК“, се уште не се знае колку набавки се субвенционирани, но се наликуваше на лотарија во која еден од главните критериуми беше брзината…
Сè уште е достапна втората линија на субвенции со вкупен буџет од околу 400 милиони евра. Овие субвенции се помали, а владата поддржува купување на лесни електрични возила, како што е новиот Fiat Topolino, хибриди или штедливи автомобили и мотоцикли со мотори со внатрешно согорување, како што се оние на гас.
Досега пазарниот удел на електричните автомобили во земјата беше значително под европскиот просек, лани се продадени околу 4,4 отсто од новите електрични автомобили. Синдикатите го обвинија чекањето за субвенции за слабата побарувачка. На почетокот на годината, Stellantis Group го паузираше производството на малиот електричен автомобил Fiat 500e во Торино долго време поради слабата продажба.