Збогум MG ZS: Најпродаваниот кинески автомобил ја напушта Европа

од Vladimir Zorba
1,9K прегледи

Најпродаваниот кинески модел го напушта европскиот пазар и неговото збогување е веднаш зад аголот. Овој прифатлив кинески SUV, кој повремено се пробиваше до врвот на најпродаваните автомобили во Европа на одредени пазари, наскоро веќе нема да биде достапен за да се отвори пат за целосно нов модел.

Деновите на MG ZS се избројани. Овој вистински бестселер, инаку најпродаваниот кинески автомобил во Европа, наскоро повеќе нема да биде достапен на Стариот континент и покрај тоа што зазема високи позиции на продажните топ листи на важните европски пазари.

Моделот, кој ги постави силните ривали на јажиња, како Dacia Duster или Suzuki Vitara, и кој беше најпродаваниот автомобил во Шпанија во декември 2023 година, се подготвува да замине. MG веќе ги става завршните точки на збогувањето со својот достапен SUV, и покрај повеќе од 54.000 испораки за шест месеци.

За кратко време ZS постигна извонредни резултати. На одредени пазари во Европа имаше месеци од годината кога беше на самиот врв. Како да не биде кога на одредени маркети се продаваше по цена под 15.000 евра. Таа цена се покажа како непобедлива за конкуренцијата. Сепак, на неговиот комерцијален настап дојде до крајот.

2024 година се покажа како клучна година за MG во Европа. Оваа некогаш британска фирма, сега под капата на кинескиот гигант SAIC повеќе од една деценија, оди напред со својата амбициозна производствена офанзива. Пристигнувањето на сцената на новите MG3 Hybrid+ и MG HS 2025 се совршен пример за промените што се случуваат во гамата на MG, на кои ниту ZS не е имун.

Тоа што актуелниот ZS наскоро ќе се исклучи не значи дека MG се откажува од продолжувањето на борбата во овој сегмент. Напротив, MG работи со полн капацитет на својот наследник, со кој ќе продолжи со својата револуционерна конкуренција на европскиот пазар на достапни автомобили.

Ако се оди според планот, новиот ZS (ако остане тоа име) ќе дебитира на крајот на оваа година. Тоа значи дека втората генерација ќе пристигне во европските салони во првата половина на 2025 година.

Слични содржини