Нови проблеми за брендот на Меган Маркл

од Nikola Popovski
51 прегледи

Пред неколку дена, брендот на Меган Маркл беше одбиен од Уредот за патенти на САД (USPTO). Имено, на компаниите не им е дозволено да се брендираат по географски локации, што го вклучува и прекарот „Американска ривиера“ за областа околу домот на славната двојка во Монтесито, Калифорнија.

Сега истиот пример го доведува во прашање начинот на кој буквата „о“ во зборот „Orchard“ е впишан во логото на брендот. Познатиот пар бил информиран дека мора да го усогласат описот на логото со начинот на кој е исцртано, односно дека не се усогласени. Додадено е дека описите мора да бидат исклучително прецизни, а тоа не е случај овде, затоа што не ги опишува сите елементи во дизајнот на логото.

Сепак, работата не е толку црна – „USPTO“ и дојде на помош на Маркл со корисни совети. Во документот што го објавија се вели и дека производите што сакаат да ги регистрираат не се доволно прецизно дефинирани. Меѓу производите се сапун, салфети, тави, вилушки, лажици и други кујнски алатки.

Слични содржини