Продажбата на Stellantis во САД падна за 16% во првата половина од годината, а некои од клучните брендови на Stellantis добиваат голем удар. Продажбата на Jeep е намалена за 9%, Ram падна за 26%, Chrysler падна за 8%, а Dodge исто така падна за 16%. Со слабеењето на побарувачката, Stellantis се најде во проблем со многу непродадени возила во магацините.
За да го ослободи својот инвентар, компанијата планира да понуди поголеми попусти на моделите од 2024 година и постарите залихи. Дополнително, Stellantis ги намалува испораките до американските дилери за 200.000 возила во втората половина на 2024 година, удвојувајќи ги првичните проекции за намалувањето.
Обвинувајќи го падот на „влошената глобална индустрија“, Stellantis чувствува притисок и од растечката конкуренција, особено од кинеските производители на автомобили. Анализата на CarEdge открива мрачна слика: Alfa Romeo Giulia е моментално најбавно продаваниот автомобил во САД, со 617 дена залиха од септември. Следат Alfa Romeo Stelvio (456 дена), Fiat 500e (454 дена), Jeep Renegade (332 дена), Grand Wagoneer L (327 дена) и Dodge Hornet (323 дена).
Иако ова е лоша вест за Stellantis, време е за „ловци на зделки“ за овие модели, а сè уште не е познато дали слични проблеми би можеле да ги снајдат и другите групи и да се „прелеат“ во остатокот од светот.