Полицајците ширум САД се соочуваат со промени. Кон крајот на минатата година, Dodge го заврши производството на бензинскиот Charger кој беше омилен избор на полицијата низ целата земја. Во потрага по замена, полицијата сега се насочува кон електричните автомобили.
Ниту едно возило не е апсолутно совршено за полициска работа, но некои сигурно работат подобро од другите. Три неодамнешни интервјуа со началниците на полициските одделенија во Северна Калифорнија открија што мислат полицајците за достапните опции за електрични возила.
Говорејќи за SF Gate за употребата на Tesla Model 3s, началникот на полицијата на Ukiah, Седрик Крук се пожали дека тие се скапи за опремување, тешко се полнат поради недостаток на инфраструктура и не се доволно големи.
Во автомобилот нема доволно место за двајца уапсени, па мора да се превезуваат еден по еден. Овој недостаток значи дека се потребни повеќе полицајци и повеќе автомобили за инциденти со повеќе осомничени и уапсени лица, пишува Јутарњи.
Началникот на полицијата во Менло Парк, Дејвид Норис, имал повеќекратни поплаки за неговиот модел Ys. Бидејќи автомобилот е релативно низок за SUV, неговите службеници не можат да возат преку рабници и надвор од патот толку лесно како што можат во другите автомобили. Тој се пожали и на понудата на простор. Полицајците во полна патролна опрема се пожалија дека на предните седишта нема доволно место за двајца полицајци со појаси и панцири. Понатаму, тие открија дека таканаречените „паметни“ функции, како што е автопилотот, создаваат главоболки кога бркаат или се обидуваат да запрат други автомобили.
Настојувањата на Калифорнија да преминат на возила со целосно нулта емисија до 2035 година само ги комплицира работите. Извршната наредба на гувернерот Гевин Њусом принуди многу општини да го забрзаат усвојувањето на електричните полициски возила, но ги остави заглавени во логистички кошмари околу инфраструктурата за полнење.
Сепак, не сите полициски оддели во Калифорнија се толку скептични за автомобилите на Tesla. Полицискиот оддел во Јужна Пасадена неодамна го замени целиот возен парк со Model Ys и 3s.
„Оваа иницијатива не само што ги обезбедува најбезбедните возила, туку и резултира со значително намалување на трошоците за гориво и одржување“, рече тогаш началникот на полицијата во Јужна Пасадена, Брајан Солински. Тој процени дека овој потег ќе заштеди на одделот околу 4.000 долари годишно само во гориво.