🎥BMW објаснува зошто е тешко да се изгради вистински електричен спортски автомобил

од Vladimir Zorba
130 прегледи

М дивизијата на BMW објави видео во кое ја најавува иднината на своите електрични возила и технологијата зад нив.

Идејата за електричен автомобил кој би обезбедил исто ниво на вклученост на возачот како и најдобрите спортисти на бензин не се спроведува така лесно. BMW тврди дека нашле решение во концептот со четири мотори и технолошка поддршка.

Првиот електричен модел М ќе се заснова на архитектурата Neue Klasse на BMW, која треба да започне да се произведува во 2025 година, пишува „HAK“.

– Денешните автомобили имаат многу електронски единици за контрола на динамичката контрола на стабилноста, за контрола на системот за сопирање, возење, управување…, и сите тие комуницираат меѓу себе. Навистина сме добри во тоа, но сите тие системи ја комплицираат целата приказна, така што патот напред не е да се стават уште повеќе контролни единици во автомобилот, туку да се централизираат сите тие контролни единици во една централна контролна логика – изјави извршниот директор на BMW M, Френк ван Мел.

Првиот модел на BMW доаѓа со нов концепт кој е сличен на она што Tesla го инаугурираше со своите возила. Имено, наместо низа контролни единици, електричниот М ќе го управува еден голем електронски мозок. Неговиот погон ќе биде покомплексен од бензинскиот М3. Значи, има четири мотори кои треба да работат независно. Еден мотор на секое тркало и наместо брава на диференцијал, сензори и контролна единица која ќе управува со моќноста на моторот на секое тркало, во зависност од оптоварувањето и стилот на возење.

Векторирањето на вртежниот момент не е новитет на BMW, но во М тие најавуваат спектакуларни резултати. Ќе видиме, засега знаеме дека системот со една контролна единица овозможува намалување на масата.

Слични содржини