Деветтата рунда од сезоната во Формула 1 носи големи промени во техничките прописи – ограничувања за свиткување на предните крила. ФИА објави пред почетокот на сезоната дека ќе ја намали толеранцијата за свиткување на хоризонталните елементи од 15 на 10 милиметри, но стапувањето во сила на новите правила беше одложено за Големата награда на Шпанија.
ФИА одлучи да ги воведе првите ограничувања за свиткување на задните панели на крилата за првата рунда во Австралија, а потоа ги заостри овие ограничувања дополнително. Но, одложувањето на промените на предните крила за Шпанија беше објаснето со фактот дека федерацијата не сакаше да ја избрише работата што тимовите ја завршија во текот на зимата за развој на автомобилите, како и да им даде време на тимовите да се подготват за промените.
Во месеците пред викендот во Шпанија, низа шпекулации укажуваа дека Мекларен ќе изгуби најмногу од промените на правилата, но досега MCL39 ги помина сите технички прегледи. Но, ФИА издаде неколку технички директиви против решенијата на Мекларен – ладењето на гумите и сопирачките е совршен пример за ова, но досега ова немаше никаков ефект.
Шефот на тимот на Мекларен, Андреа Стела, постојано повторуваше дека новите ограничувања нема да влијаат на перформансите на светските шампиони во шампионатот на конструктори, но шефот на Ферари, Фредерик Васер, верува дека се очекуваат сериозни промени во распределбата на силите.
Ќе дознаеме во текот на викендот дали ќе има промени во перформансите на болидите и какви ќе бидат тие.