Европската комисија ќе објави нова регулаторна категорија за прифатливи мали електрични возила во декември, со цел да им се овозможи на производителите да произведуваат и продаваат електрични возила по цена помеѓу 15.000 и 20.000 евра.
Европскиот комесар за индустрија, Стефан Сежурн, го потврди ова за време на Деновите на автомобилската индустрија во Париз. Претседателката на ЕК, Урсула фон дер Лајен, веројатно ќе објави во декември одвојување на лесните комерцијални возила од патничките автомобили во постигнувањето на целите за емисија на CO2 за 2030 и 2035 година.
Дополнително, Комисијата работи на дефиниција за тоа што е европски автомобил, со долгорочно влијание врз производителите и добавувачите во автомобилската индустрија. Важно е да се биде поофанзивен бидејќи ако ништо не се преземе, според Сежурн, производството на автомобили ќе продолжи да опаѓа, а особено уделот на европските добавувачи многу брзо ќе се намали за 70 до 50 проценти, објави „HAK“.
Исто така, беше потврдено и создавањето регулаторна рамка за мали возила. Сежурн остана прилично нејасен на оваа тема, но се чини дека е можно малите автомобили да бидат ослободени од одредена безбедносна опрема со цел да бидат поевтини, односно да се зголеми производството на возила во Европа и да се натпреваруваат со кинеските автомобили, пишува Journalauto.com. Голем број мали електрични возила доаѓаат на европскиот пазар, како што се Renault Twingo или новото мало електрично возило на Volkswagen, и останува да се види што би можела да значи таквата одлука за цената на овие автомобили.
Во декември се очекуваат и одлуки во врска со технологиите со кои автомобилите ќе се појават на пазарот по 2035 година: дали ќе биде дозволена продажба на нови возила со мотори со внатрешно согорување што ќе работат на синтетички горива и дали plug-in хибридите ќе останат во продажба.