Eве кои марки автомобили се најпопуларни во Европа

од Vladimir Zorba
93 прегледи

По умереното заживување на пазарот во последните две години, европскиот пазар на автомобили (ЕУ плус земјите од EFTA) продолжи нагорниот развој од 2016 година, запишувајќи раст од 5,2% до 14,94 милиони продадени автомобили. Продажбата на комерцијални возила достигнаабројка од 1,97 милиони (+ 11,1%).
Ако во статистиката бидат вклучени сите земји на континентот, вклучувајќи Русија, Турција и Украина, тогаш на пазарот на автомобили достигна цели 19,5 милиони (Раст од 4,9%). Целата оваа статистика е на агенција Focus2Move.

Најпродаваната марка во оваа “голема” Европа земајќи предвид автомобили и комбиња, продолжува да биде Volkswagen со вкупно 2,2 милиони продадени возила. Растот сепак е многу мал, само 0,6%.

Големиот скок тука прави Renault кој е рангиран зад VW со 1,61 милиони продадени возила или цели 10% раст. Интересно е дека во декември Renault пласирал само околу 8.000 автомобили помалку од VW. Трет е Ford со 1,46 милиони продадени автомобили (+ 2,0%).

Четвртото место останува за Opel со 1,14 милиони примероци (+4,6), следен е Peugeot со 1,09 милиони (+ 2,8%). Mercedes е на шестата позиција со продадени 1.059.000 автомобили и раст од цели 11,1%. Изненадувањето е седмата позиција на Fiat, учинокот е со раст од 9,9% и вкупно 1.025.000 продажби.

Следните две позиции ги делат BMW и Audi. Баварците реализирале 878.450 автомобил (+ 8,7%), додека конкурентите од Инголштад 878.347 (+ 7,6%). Десеттата позиција е за Toyota со нејзините 801.939 продажба и раст од 5,4%.

Интересен факт е дека во Топ 20 (19-та позиција) фигурира името на Lada. Русите се пласирале 274.903 автомобили (-0,3%), претекнувајќи Mazda, MINI, Suzuki, Land Rover, Honda, Mitsubishi, Jeep, Smart, Porsche и Lexus. Во рејтингот учествуваат вкупно 30 марки.