
Неодамна, Xiaomi го претстави Mi 9T паметниот телефон, кој е меѓународна верзија на Redmi K20.
Во врска со ова, компанијата започна рекламна кампања која ја нагласува карактеристичната особина на моделот, односно отсуството на отвор или „дупка“ во екранот, што се постигнува со ставање на видео камерата во подвижен механизам.
https://www.youtube.com/watch?v=h2ZuHI7OiFM
Во серијата клипови, Кинезите се исмеваат на „пресеците“ (notch) на врвот на дисплеите, пресоздавајќи ги во реални животни ситуации.
https://www.youtube.com/watch?v=659icI2HEJo
Ние ќе ве потсетиме дека самата компанија има многу слични модели, но се чини со својот нов маркетинг пристап цели да привлече внимание на својата актуелна понуда.
https://www.youtube.com/watch?v=uZsQUvSzdnQ