Airbnb ќе користи вештачка интелигенција за да го потврди сместувањето

од Vladimir Zorba

Лажните реклами станаа голем проблем за Airbnb како закана за потрошувачите, па платформата одлучи да започне да користи вештачка интелигенција во обид да се бори против измамниците.

Airbnb соопшти дека отстранила 59.000 лажни огласи и спречила дополнителни 157.000 да се појават на платформата оваа година.

Лажните огласи и високите такси за чистење се меѓу неколкуте проблеми кои ги истакнале корисниците на Airbnb во анкета на компанијата.

Компанијата со седиште во Сан Франциско соопшти дека на повеќе од 260.000 имоти им е намалена или елиминирана таксата за чистење оваа година, дозволувајќи им на потрошувачите да ги сортираат огласите според вкупната цена на надоместокот.

Airbnb вели дека промената во начинот на прикажување на цените ги обесхрабрува домаќините да истакнуваат ниска цена додека натрупуваат дополнителни такси.

Сепак, само околу една третина од домаќините на Airbnb користат такси.

„Добивме многу повратни информации дека Airbnb не е толку прифатлива како порано“, рече извршниот директор Брајан Чески во интервјуто.

Промените во ценовникот почнуваат да стапуваат на сила, а се подготвуваат и некои други мерки, додаде тој.

Еден од нив е „сезонски динамични цени“ – технологија која ќе им помогне на домаќините почесто да ги приспособуваат цените, како што прават авиокомпаниите и хотелите.

Чески рече дека тоа ќе ги поттикне домаќините да ги намалат цените во вонсезоната, но тие би можеле да бидат повисоки во шпицот на сезоната.

„Airbnb“, исто така, соопшти дека ќе започне со проверка на сите огласи на своите пет врвни пазари, вклучувајќи ги САД и Обединетото Кралство, кон крајот на оваа година за да ги сузбие измамниците.

Лажните огласи водат до рефундирање и трошоци за пререзервација за Airbnb, „но најголемиот ризик е за нашата репутација“, рече Чески.

„Ако не можете да бидете сигурни кога резервирате сместување на Airbnb дека тоа е вистинското и дека ќе ви се допадне, тогаш ќе престојувате во хотел“, додаде тој.

Компанијата планира да користи вештачка интелигенција за да ги потврди рекламите во тие пет земји.

Домаќините ќе треба да влезат во имотот и да ја отворат апликацијата Airbnb.

ГПС ќе потврди дека се на точната адреса, а вештачката интелигенција ќе ги споредува снимките во живо со сликите што ги користи домаќинот во рекламата.

Имотите во САД, Велика Британија, Канада, Франција и Австралија што ќе го поминат тестот ќе бидат означени како „проверени“ на нивните огласи од февруари.

Компанијата соопшти дека ќе прегледа реклами во уште 30 земји до крајот на следната година.

Слични содржини