Извршниот директор на Rivian, Р.Ј. Скеринг, вели дека неговиот тим неодамна го расклопил електричниот автомобил Xiaomi SU7. Тој е импресиониран од автомобилот, но истакнува дека постои голема разлика помеѓу развивањето и градењето на таков автомобил во Кина во споредба со САД.
Скеринг го опишува SU7 како многу добро направен и високо интегриран технолошки производ. Тој исто така додава дека ако живеел во Кина, тоа би бил еден од автомобилите што веројатно би ги возел.
Една од најголемите предности на SU7 е неговата цена: со почетна цена од околу 30.000 евра во Кина, тој е значително поевтин од многу конкуренти.
Откако го расклопил автомобилот, Скеринг вели дека Rivian не научил ништо за евтиното производство на возила, ниту пак открил скриени инженерски трикови. Целиот производ е едноставно толку добар.
Скеринг го гледа објаснувањето за технолошки напредната платформа во еден важен елемент: широка поддршка од кинеската влада.
Разликата, тогаш, лежи во економската средина во која работи Xiaomi, објавува Business Insider.
Владината поддршка ја менува целата економска рамнотежа и создава ситуација што е речиси невозможно да се повтори во Европа или САД.
Според Скеринг, Xiaomi SU7 има толку ниска цена благодарение на фактори уникатни за Кина, како што се ниските трошоци за работна сила, владината поддршка и минималните капитални трошоци.
Додека Rivian доби заем од 6,6 милијарди долари за својата нова фабрика во Џорџија, кинеските производители како Xiaomi добиваат директни владини субвенции кои не се достапни во САД.
Скаринг, исто така, ги посочува пониските трошоци за работна сила во Кина како дополнителна предност.
„Кога ќе ги намалите капиталните трошоци на нула или под нулата и имате многу ниски трошоци за работна сила, тогаш можете точно да разберете како го прават тоа“, објасни тој.
„Нема магија во светот. Сè може да се анализира и пресмета“, заклучи тој.