Тејлор А. Хемфри минатата година заработи повеќе од 150.000 долари помагајќи им на родителите да ги именуваат своите бебиња. Бизнисот со именување на бебиња започна во 2015 година, пишува Бизнис инсајдер.
Таа вели дека отсекогаш сакала да се занимава со имињата и нивното значење. Дипломирала во Њујорк, а пред да влезе во оваа крајно необична професија била сценарист, планер на настани…
Што се однесува до услугите за име на бебиња, таа вели дека прави сè, од едноставни телефонски консултации до длабинско истражување кое вклучува прашалници, истражување на семејното стебло и многу повеќе.
„Опцијата од 10.000 долари е за име кое е во согласност со брендот на родителот“, објаснува Хемфри, поради што услугата може да чини толку многу.
Некои од нејзините последни клиенти, како што изјавила за New Yorker, цитиран од Business Insider, биле жена која очајно сакала да го смени името на своето тримесечно бебе Исла, бидејќи сите погрешно го изговарале нејзиното име.
Нејзини клиенти биле и брачна двојка, новопечени родители, кои на своето дете му дале име, но сакале да го сменат бидејќи било премногу слично со името на бебето на нивната колешка (Сорен и Орен).
Една француско-либанска двојка што живее во САД сакала, рече таа, име за бебето кое ќе биде функционално и прифатливо во сите три култури, а Хемфри ја избра Клои за нив. Некои родители едноставно остануваат без имиња по три или четири деца, вели таа, додека други се перфекционисти кои само сакаат да се уверат дека нивниот избор е правилен за нивното бебе и нивното семејство.
За оние на кои 10.000 долари им се премногу за ваква услуга, оваа жена има навика да споделува бесплатни совети на своите социјални мрежи.
На TikTok, таа споделува идеи за имињата на браќата или сестрите, шпекулира за изборот на имиња на славни личности и зборува за контроверзи како кражба на име на бебе.
Иако, истакнува Business Insider, 10.000 долари се многу пари, очигледно е дека оваа услуга има свои клиенти – родители кои сакаат на своите деца да им го дадат најдоброто можно име.