Audi го претстави редизајнираниот и подобрен RS3

од Vladimir Zorba
28 прегледи

Audi RS3 беше подложен на третман за „затегнување на брчките“, а неговата подобрена верзија ги подигнува перформансите на повисоко ниво и веќе го држи рекордот во Нирбургринг во категоријата компактни автомобили.

Како што обично се случува со моделите со „фејслифт“, моделот RS3 од 2025 година може да се пофали со очигледни промени во дизајнот. Масивната решетка е променета и сега има нова рамка, а нови доводи за воздух и поистакнат сплитер исто така придонесуваат за поатрактивен изглед.

Дневните LED светла имаат 24 елементи распоредени во карирана шема, а оние на кои не им се допаѓа овој дизајн можат да изберат уште три опции достапни преку екранот за инфозабава.

Назад има задни светла со нова графика, вертикални странични рефлектори и поголем дифузер, како и две овални издувни цевки со црни рамки. Audi исто така ја прошири палетата на бои со додавање на сина Ascara, Progressive црвена и Daytona сива мат боја. Дел од стандардната опрема се 19-инчни мат црни алуминиумски тркала, но друг дизајн е достапен во мат темно сива или сјајна црна металик.

Како и моделот во заминување, редизајнираниот RS3 е придвижуван од 2,5-литарски турбо бензински мотор со пет цилиндри, кој развива 400 КС и 500 Nm вртежен момент. Автомобилот забрзува од 0 до 100 km/h за 3,8 секунди и достигнува максимална брзина од 290 km/h. Сепак, моторот не е тој што влијае на подобрите перформанси, туку тајната е во контролираноста.

Автомобилот доби подобрен дистрибутер на вртежен момент и целосно променлив систем за дистрибуција на вртежниот момент, како и прилагоден електронски систем за контрола на стабилноста и селективна контрола на вртежниот момент по тркало, како и адаптивни амортизери. Новиот RS3 избегнува попрецизно подуправување и свиоци, што значи дека возачите можат да поминат низ нив со поголеми брзини и да удрат на педалата за гас порано за да забрзаат. Ракувањето е исто така полесно од порано.

Внатрешноста исто така претрпе неколку промени и може да биде опремена со опционални карбонски RS кади, ново амбиентално осветлување и контрастна нишка на седиштата, централен потпирач за раце, потпирачи за врати и волан. Се нуди и висококвалитетна Nappa кожа, а Audi вработи тим од пет хемичари за да се погрижи сите избрани материјали да го испуштаат совршениот мирис на нов автомобил.

Audi потврди дека RS3 Sedan и Sportback ќе пристигнат во европските салони во октомври. Цената на седанот во Германија е 68.000 евра, додека Sportback чини 66.000 евра.

Слични содржини