„Барбенхајмер“ – како што обожавателите ги нарекоа двата филма објавени на истиот датум – продолжува да расте на благајните. Многу розовата фантастична комедија „Барби“ на Грета Гервиг и екстремно мрачната историска драма „Опенхајмер“ на Кристофер Нолан имаа подобрa продажба од очекуваното за време на првиот викенд на кино благајните.
„Барби“ заврши со 162 милиони долари во првиот викенд од прикажувањето, надминувајќи ја веќе рекордната проценка од 155 милиони долари. Филмот, во кој Маргот Роби ја игра улогата на пластична, фантастична кукла, падна за само 9 отсто од саботата и донесе дополнителни 43,7 милиони долари во неделата, пренесе Variety.
Продажбата на билети е рангирана како најголем викенд за прикажување филм на годината, надминувајќи го The Super Mario Bros. Movie“ (146 милиони долари). „Барби“ го означува и најголемото деби досега за филм режиран од жена, надминувајќи го блокбастерот „Капетан Марвел“ на Ана Боден и Рајан Флек од 2019 година (153 милиони долари).
„Овој историски резултат ја одразува силната топлина, интерес и ентузијазам за Барби“, напиша во соопштението за печатот претседателот на дистрибуцијата на Warner Bros, Џеф Голдстајн. „Оваа кукла ќе има навистина долги долги нозе“.
„Опенхајмер“ исто така ги надмина очекувањата со 82,4 милиони долари во првиот викенд на прикажување, што е малку повисоко од неделната огромна проекција од 80,5 милиони долари. На меѓународниот бокс офис, биографскиот филм за „таткото на атомската бомба“ додаде 98 милиони долари за глобална сума од 180 милиони долари. Тоа е одличен почеток на тричасовно парче со малку акција и многу приказна. Тоа е еден од најдобрите почетоци досега за филм со рејтинг R, како и за биографска драма.
Културното лудило на „Барбенхајмер“, заедно со двојните карактеристики на навидум различни блокбастери со исти датуми на издавање, помогнаа да се поттикне најголемиот колективен викенд на кино благајните од пандемијата на коронавирус. Уште поимпресивно, кината ширум светот го постигнаа четвртиот најголем викенд во историјата со над 300 милиони долари ширум светот, според проценките на американските медиуми.
И двата филма со голем буџет успеаја да ги срушат стратосферските очекувања пред нивното прикажување. Влегувајќи во викендот, аналитичарите очекуваа отворање од 100 до 110 милиони долари за „Барби“ и 50 милиони долари за „Опенхајмер“.