„Визер“ ја објави својата 41-ва база во Сараево минатата недела со плановите од 20-ти мај да се лоцира „Ербас А320“ во главниот град на Босна и Херцеговина .
Резултатот ќе биде лансирање на девет нови линии и додавање на 250.000 места во и надвор од Сараево оваа година. Сепак, проширувањето на „Визер“ се очекува да влијае и на „Кроација ерлајнс“ и на „Ер Србија“, кои се потпираат на значителен број патници, кои се пренесуваат со нивните летови од и до Сараево, пренесе Ex-Yu Aviation.
Иако ниту еден од двата превозници на кој било начин не е најпрометната авиокомпанија во Босна и Херцеговина, тие имаат доминантна позиција на линиите што „Визер“ планира да ги воспостави. Авиокомпанијата „Лоукост“ ќе започне летови кон Шарлероа, Копенхаген, Дортмунд, Ајндховен, Гетеборг, Лондон Лутон, Мемминген, Базел и Бовоа.
За време на последната нормална година во комерцијалната авијација, во 2019 година, „Туркиш ерлајнс“ беше најголемиот превозник во Сараево, превезувајќи 21% од сите превезени патници. Следуваа „Аустриан Ерлајнс“ со 20%, „Пегасус“ со 13% и „Луфтханза“ со 11% удел на пазарот. „Кроација ерлајнс“ учествуваше со 7% во вкупниот сообраќај, додека учеството на „Ер Србија“ беше само 3%.
Ситуацијата малку се смени во 2020 година. Додека „Туркиш ерлајнс“ остана најпрометниот авиопревозник, „Ер Србија“ го зголеми својот удел во трансферите на 6%, додека позицијата на „Кроација ерлајнс“ остана непроменета. Сепак, двата национални превозници доминираат во голем број рути што сега ќе ги покрива „Визер“, што се очекува да има влијание и врз нивниот сообраќај.
Во 2019 година, „Ер Србија“ имаше најмногу врски со Сараево и од Сараево од Амстердам, проследен со Париз, Цирих, Копенхаген и Стокхолм. „Визер“ сака да го покрие Амстердам преку своите операции во Ајндховен, Цирих преку Базел, што е на нешто повеќе од деведесет километри од најголемиот швајцарски град, како и Париз што треба да се сервира од Бовоа.
Од друга страна, најважните точки на поаѓање или дестинација на „Кроација ерлајнс“ за Сараево беа Франкфурт, Цирих, Амстердам, Скопје, Лондон, Париз и Брисел. „Кроација ерлајнс“ и „Ер Србија“ се скоро врзани за нивниот удел во сообраќајот на трансфери на летовите кон Амстердам („Кроација ерлајнс“ втор и „Ер Србија“ трет по австрискиот), како и Париз („Ер Србија“ втор, „Кроација ерлајнс“ трет по австрискиот). „Ер Србија“ доминира во трансферите кон Копенхаген со 60% од пазарот, додека „Кроација ерлајнс“ води во трансферот во Цирих (втор по Австрија) и Брисел (втор по Луфтханза).
И „Кроација ерлајнс“ и „Ер Србија“ почувствуваа влијание врз нивниот бизнис во Скопје откако „Визер“ воспостави база во македонската престолнина и започна значително да го шири својот бизнис.
Сепак, отворањето на базата „Визер“ се очекува да има најголемо влијание врз автобусите, кои за многумина остануваат популарен избор за меѓународно патување. Понатаму, нискобуџетната авиокомпанија се очекува да генерира нова група патници, како што беше случајот на сите поранешни југословенски пазари каде има стационирано авиони.