Белата куќа го напаѓа Амазон за прикажување на царините од Трамп, акциите на компанијата паѓаат

од Љубиша Владимиров
65 прегледи

Белата куќа денес изрази остро незадоволство со одлуката на Амазон да ги прикаже царинските такси што ги воведе американскиот претседател Доналд Трамп, како дел од стратегијата за транспарентност на цените. Портпаролката на Белата куќа, Каролина Ливит, изјави дека ваквиот потег претставува “непријателски и политички чин”, прашувајќи зошто Амазон не ги прикажуваше овие информации за време на администрацијата на претседателот Џо Бајден, кога, според неа, “највисоката инфлација во последните 40 години беше предизвикана”.

„Ова е уште една причина зошто Американците треба да купуваат американски производи“, додаде Ливит.

Акциите на Амазон паднаа по критиките од Белата куќа

После изјавата на Ливит, акциите на Амазон паднаа за повеќе од 2 проценти во претпазарното тргување. Амазон, основан од Џеф Безос, и понатаму е еден од најголемите онлајн продавачи во светот, но неодамнешните политички напади на Белата куќа покажаа дека постојат значителни разлики меѓу амбициите на компанијата и ставовите на администрацијата.

Амазон се брани: “Немавме намера да ги покажеме овие информации на главната страница”

Амазон, преку “Вашингтон пост” (кој е во сопственост на Џеф Безос), објасни дека тимот што ја води продавницата „Амазон Хаул“ размислувал да прикаже увозни давачки за одредени производи, но никогаш не било наменето да се прикажат на главната страница на платформата.

„Не постоеше никаква дискусија да бидат имплементирани овие информации на платформите на Амазон“, се наведува во соопштението на компанијата.

Амазон не е единствен: Други трговци исто така ги прикажуваат царините

Амазон не е прв кој ги прикажува влијанијата на царините врз цените на производите. Кинеските брендови „Шеин“ и „Тему“ веќе ги прикажуваат дополнителните трошоци што се резултат на новите тарифи, при што “Тему” ја истакнува “данокот на увоз” за одредени артикли, кој може да достигне и до 145 проценти.

Царините на Трамп и нивниот ефект на американските потрошувачи

На 2 април, Доналд Трамп објави најобемен пакет царини во модерната историја на САД, кој вклучува универзална царина од 10% за речиси сите увезени производи, додека за некои земји, како што е Кина, царините достигнуваат и до 145%. Трамп ги опиша овие мерки како “економска декларација за независност”, тврдејќи дека тие ќе ја ревитализираат американската индустрија и ќе ги исправат трговските неправди.

Меѓутоа, овие тарифи се соочија со критики од економисти и меѓународни партнери, кои предупредија на можни негативни ефекти, како зголемување на инфлацијата и ризик од рецесија. Многу американски компании веќе започнаа да ги зголемуваат цените на своите производи, што дополнително ги оптоварува американските потрошувачи.

Слични содржини