На почетокот на овој месец, генералниот секретар на Обединетите нации, Антонио Гутереш, ги повика светските влади и медиуми да престанат да заработуваат пари од индустријата за фосилни горива. Шефот на ОН ги обвини енергетските компании за „искривување на вистината, заблуда на јавноста и сеење сомнеж“ за климатската криза. „Спречете ги лудаците да поттикнуваат лудило“, рече тој во таа прилика.
Коментарите на Гутереш доаѓаат во критично време за автомобилската индустрија. Потрошувачите сè уште не прифаќаат електрични возила, меѓу другото, затоа што се многу поскапи од нивните конкуренти од фосилни горива.
За да и нанесе удар на индустријата за фосилни горива, лидерот на ОН сега повикува на ограничувања на рекламирањето на фосилните горива, слични на оние што се применуваат за тутунот и алкохолот низ целиот свет. Меѓутоа, иако рекламирањето на тутунот е првенствено ограничено за да се избегне влијание врз децата, целта на забраната на рекламирањето за фосилни горива е да се влијае на однесувањето на сите потрошувачи.
Некои држави, градови и компании веќе забранија рекламирање на нафтените и гасните компании. Франција ја ограничува промоцијата на јаглен, гас и водород произведени од фосилни горива, додека Амстердам, Сиднеј и Единбург, исто така, го ограничуваат рекламирањето од компаниите со високи емисии. Што се однесува до медиумите, „Гардијан“, „Вокс“ и француски „Ле Монд“ забранија рекламирање на нафтени деривати и природен гас.
Тешко е да се замисли какво влијание ќе има оваа забрана врз светот. Нафтените компании веројатно не би претрпеле голема штета како резултат на ова, бидејќи луѓето сигурно нема да купуваат помалку бензин или дизел поради прекинот на рекламирањето. Згора на тоа, нафтените компании веројатно би имале корист бидејќи повеќе нема да трошат огромни суми пари за директно рекламирање и спонзорства. Од друга страна, медиумите би претрпеле сериозен удар бидејќи голем дел од буџетот за многу луѓе доаѓа токму од рекламирањето на нафтените компании. Автомобилскиот спорт, во кој нафтените компании се највлијателни и најдарежливи спонзори, секако би доживеале голем удар.