Иако е создаден во 1970-тите, М1 постави високи стандарди кои сè уште ќе биде тешко да се исполнат денес. Не е важно дали зборуваме за дизајн, перформанси или иновација, бидејќи овој автомобил има само една задача, а тоа е да го повтори тој „вау“ ефект на таканаречениот „хало автомобил“. Отприлика она што беше GT за Ford или R8 за Audi.
Веќе е познато дека минатогодишниот концепт Skytop прикажан на Concorso d’Eleganza Villa d’Este ќе влезе во производство. Планирани се 50 примероци, а никој од купувачите дури и не прашува за цената. Според извештаите, станува збор за околу половина милион евра.
По таков успех, BMW сака да го повтори истото со М дивизијата. Силвија Нојбауер, потпретседателка на одделот за клиенти, бренд и продажба на BMW M, сподели со AutoExpress некои размислувања за идната насока на компанијата.
„Стратегијата на BMW е да има серија од мали серии. Ќе претставиме нешто ново во Вила д’Есте оваа година, а веројатно ќе следат и некои идни мали серии со значката „М“.
На прашањедали ова би можело да вклучува посебен модел на BMW M инспириран од оригиналниот M1, Нојбауер вели: „Дефинитивно, ваквите хало автомобили јасно го позиционираат брендот. Тие го прават многу, многу посакуван. Тие имаат позитивен ефект врз целиот бренд и врз портфолиото на производи. Со вакви автомобили од соништата, правите одредена група клиенти исклучително среќни. Дури и оние кои не можат да си дозволат автомобил – се восхитуваат на брендот. И ова ќе биде дел од нашиот иден план за развој.“
Многумина се надеваат дека новиот автомобил содржи дел од I16, проект кој беше 95 проценти готов кога беше отфрлен во корист на XM. Спортисти базирани на Neue Klasse веќе се видени на патеката, а многумина шпекулираат дека наследникот на M1 ќе има брутални перформанси, но во рамките на електричен погон.
BMW е свесен дека ќе биде тешко за етаблираните брендови како што е Porsche со 911 да преземат дел од базата на клиенти. Нојбауер беше прашана и дали новиот модел може да се натпреварува со легендарниот Porsche 911, на што таа одговори: „Секако дека е многу интересен пазар. Но, исто така знаеме дека клиентите на Porsche се исклучително лојални на својот бренд. Значи, ако одлучиме да го направиме овој чекор, мора да го направиме совршено – без грешка.“
Нојбауер потврди дека BMW M го развива својот „автомобил од соништата“. Кога ја прашале кога би можел да биде претставен, таа едноставно рекла: „Ќе го почекаме вистинскиот момент“.
Сите овие индикации укажуваат дека BMW M подготвува нешто навистина посебно. Дали тоа ќе биде враќање на легендарниот М1, целосно електричен супер автомобил или нешто сосема ново, останува да се види. Да се надеваме дека чекањето ќе се исплати.