BYD ја гледа Шпанија како фаворит за својот трет погон за склопување во Европа

Земјата е претпочитана дестинација за кинескиот концерн поради релативно ниските трошоци за производство и големиот удел на чиста енергија во енергетскиот микс

од Vladimir Zorba
28 прегледи

Кинескиот производител на автомобили BYD ја разгледува Шпанија како главен кандидат за лоцирање на својата трета фабрика за склопување во Европа за да го опслужува локалниот пазар, објави Ројтерс.

Фабриката, која BYD планира да ја изгради во Унгарија и Турција, би била голем поттик за производителот на автомобили, кој се натпреварува со Tesla. Инвестицијата, исто така, би ја поддржала целта на Шпанија да стане главен центар за производство на електрични возила.

Шпанија е претпочитана дестинација на BYD, велат изворите, поради релативно ниските трошоци за производство и високиот удел на чиста енергија во енергетскиот микс.

Иако е познато дека BYD бара локација за својата трета европска фабрика, појавувањето на Шпанија како главен кандидат претходно не беше објавено.

Регионалниот менаџер на BYD за Шпанија и Португалија, Алберто Де Аза, минатиот месец изјави за Ројтерс дека Шпанија би била идеална локација за понатамошно проширување на европското производствено присуство на BYD поради нејзината добро развиена инфраструктура и евтина електрична енергија.

Извор запознаен со ова прашање предупреди дека компанијата не објавила конечна одлука и сè уште разгледува земји, покрај Шпанија.

Во март, Ројтерс објави дека BYD разгледал понуди од други земји, вклучително и Германија, иако ова беше предмет на внатрешна дебата поради високите трошоци за работна сила и енергија.

Продажбата на BYD во Европа скокна за 280% во првите осум месеци од годината во споредба со истиот период во 2024 година, откако производителот на автомобили почна да продава хибридни возила со приклучок и целосно електрични модели.

Во април, Ројтерс објави дека BYD ги реорганизира своите европски операции за да ја зголеми продажбата, вработувајќи повеќе менаџери и додавајќи повеќе продажни центри.

Дипломатските и деловните односи меѓу Шпанија и Кина значително се затоплија во последните години. Минатата година, Шпанија се воздржа од гласање во Европската унија (ЕУ) за воведување царини за електрични возила произведени во Кина.

Шпанија, вториот по големина европски производител на автомобили, привлече значителни инвестиции, вклучително и од германскиот Volkswagen и кинеските Chery и CATL, откако објави план од 5 милијарди евра во 2020 година за проширување на производството на електрични возила и батерии, користејќи средства од ЕУ за ублажување на ефектите од пандемијата.