ByteDance ќе го затвори TikTok во САД ако изгуби правен случај

од Vladimir Zorba

Сопственикот на TikTok, кинеската компанија ByteDance, повеќе би сакал да ја затвори својата апликација во САД отколку да ја продаде доколку кинеската компанија ги исцрпи сите правни опции во својата правна битка да ја забрани платформата од американските продавници за апликации.

Алгоритмите на кои се потпира TikTok за своите операции се сметаат за клучни за севкупните операции на ByteDance, што би ја направило продажбата на апликацијата со алгоритмите многу неверојатна, велат извори блиски до матичната компанија, според Ројтерс.

TikTok претставува мал дел од вкупниот приход и дневните активни корисници на ByteDance, така што матичната компанија повеќе би сакала да ја исклучи апликацијата во САД во најлошото сценарио отколку да ја продаде на потенцијален купувач од САД. Исклучувањето би имало ограничено влијание врз бизнисот на ByteDance, додека компанијата нема да мора да се откаже од својот основен алгоритам.

Во изјавата доцна во четвртокот на Toutiao, медиумска платформа во сопственост на ByteDance, тие рекоа дека немаат планови да го продаваат TikTok, како одговор на написот во The Information во кој се вели дека ByteDance размислува да го продаде американскиот неалгоритамски бизнис на TikTok.

Извршниот директор на TikTok, Шо Зичу, изјави во средата дека компанијата очекува да ја добие правната битка за блокирање на нацрт-законот потпишан од американскиот претседател Џо Бајден, со кој би се забранила популарната апликација за кратки видеа што се користи од 170 милиони Американци.

Приходите на ByteDance во 2023 година се зголемија на околу 120 милијарди долари од 80 милијарди долари во 2022 година. Дневните активни корисници на TikTok во САД сочинуваат околу пет проценти од вкупните дневни активни корисници на ByteDance.

Слични содржини